Het grote nieuwe website foutjes topic

Gestart door Alex, februari 08, 2025, 08:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Links boven zie je een rondje als je daar opgaat staan kom je bij je profiel uit en de link die je zoekt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Citaat van: ven030 op februari 11, 2025, 11:19:09 AMEerder gebruikte ik altijd het linkje "nieuwe berichten sinds je laatste bezoek". Bestaat iets dergelijks nog steeds? Ik heb nu een beetje last van te veel bomen in het bos.
Ik heb dat hier gevonden:

OhPeeCee

Tapatalk is nu afgemeld? Krijg een melding dat ik niet posten. Zie nog wel nieuwe berichten komen

Alex

Citaat van: OhPeeCee op februari 12, 2025, 01:42:30 PMTapatalk is nu afgemeld? Krijg een melding dat ik niet posten. Zie nog wel nieuwe berichten komen
Nee hoor.

Even gekeken en dit is met tapa gepost
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

OhPeeCee

Ik zie bij mijn profiel aan de linkerkant van het tekstvak "toon mijn IP adres", waar komt dit vandaan en waar zet ik het af. Heeft geen waarde denk ik voor de leden. Als ik achter mijn VPN zit kan het ook in Rusland, USA of waar ook ter wereld zijn.

Testerdetes

Ik zit nu op mijn test account.
En dit is wat een gewone gebruiker kan zien als hij op jouw profiel gaat staan.

Testerdetes

Voor gewone leden geen ip gegevens te zien.
Die worden alleen door het forum gebruikt om spam tegen te gaanw

FriedelP

Wat ik wel nog mis, is het kampeermiddel dat de gebruiker heeft opgegeven in zijn profiel niet meer getoond wordt naast het bericht dat hij geschreven heeft. Ik vindt dat in sommige topics wel nuttige informatie om te weten vanuit welke achtergrond het bericht geschreven is.

Alex

Ben nog aan het zoeken maar ben bang dat die optie niet op deze Theme zit.

Alpenklapper

Op de telefoon is de nieuwe site absoluut een verbetering maar op de laptop......

Klopt het dat dit een dode link is? "vouwwagenmerken informatie"

Alex

Alex

Citaat van: De klapkar op februari 13, 2025, 06:17:26 PMOp de telefoon is de nieuwe site absoluut een verbetering maar op de laptop......

Klopt het dat dit een dode link is? "vouwwagenmerken informatie"
werkt weer.

Alpenklapper

Alex

We hebben wat last van een aanval op de site.
En dan krijgen sommige onderdelen het erg moeilijk.
Nu zou hij het weer moeten doen.

FriedelP

Ik dacht dat het roze forum met valentijn een gebroken hard had opgelopen en daarom de geest had gegeven. ::) :# Blij dat het terug gereanimeerd is  :>