Het grote nieuwe website foutjes topic

Gestart door Alex, februari 08, 2025, 08:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Nee er zal geen app komen.
Ik zou niet weten hoe dit moeten en de tijd gaat nu al snel. :P
Of er moet hier iemand opstaan en dit opzich nemen.

Zo lang de optie tapatalk nog zo makkelijk blijft zal ik die nog wel laten draaien hier.
Al vind ik zelf die niet meer nodig.

Het ging vooral om het updaten van het forum want die werd steeds moeilijker spammer vrij te houden en gelijk een nieuwe server genomen omdat de oude end off life was of te wel niet meer bij de tijd te houden.
En ook nog eens de helft goedkoper per maand.
Dit komt de clubkas weer ten goede.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

Ik zal Tapatalk blijven gebruiken ivm het gebruik van meerdere forums.
Mocht dit hier stop gezet worden is de kans groot dat ik hier nog weinig of niet meer zal komen.

Alex

Dan heb je tot nu toe mazzel  >:(

Zolang wij er niks voor hoeven te betalen zal het wel blijven.
Keuze staat iedereen vrij natuurlijk.
Al vind ik het idee dat iemand anders aan onze data verdient niet top.
Maar dat had ik moeten bedenken toen ik er aan begon. :H
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Citaat van: OhPeeCee op februari 20, 2025, 09:34:13 AMIk vroeg of er nog een app komt, maar dat hoeft niet. Op een iPhone kan je de website op het begin scherm zetten door optie delen ( vierkantje met pijl eruit wijzend) dan kiezen voor "zet op beginscherm "  Ik wist het niet, zullen ook veel mensen zeggen "doe ik al jaren".  Op een Android zal dit zeker ook kunnen
In android kan dat inderdaad ook. Zit in menu van brower en afhankelijk van welke browser het is heet dat 'Als app instaleren' of 'Toevoegen aan homescreen'.