Ervaringen met Camping Sempreverde

Gestart door Thomas1984, maart 05, 2025, 04:29:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thomas1984

Hoi, mijn vrouw zou heel graag met de meivakantie naar Camping Sempreverde willen. Ik heb nog mijn reserveringen, omdat het een flink eind rijden is (1600km, 2 dagen rijden) en we waarschijnlijk hetzelfde weer ook op 4-5 uur rijden kunnen vinden. Maar ze wil al heel lang hier naartoe, dus ik ben benieuwd of er al eens iemand in de meivakantie hier is geweest. En zo ja, is het de lange rit waard? Zijn er bijzondere ervaringen? En is er wel iets te doen in de buurt?

Ik verneem het graag!

CEO

Het is al redelijk toevallig als iemand specifiek op deze camping is geweest. Wel zou het goed kunnen dat er mensen in de regio zijn geweest, misschien zelfs in dezelfde plaats. Maar dan moeten we wel weten waar het ongeveer is....
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Thomas1984

M'n vraag is eigenlijk al beantwoord (want niemand reageerde) en ook niet meer relevant (want de meivakantie is al voorbij), maar voor de volledigheid:

Onder San Martino in het plaatsje San Lorenzo, oostelijk Italië.
https://maps.app.goo.gl/fRfJbxvuzf44b6CMA

FriedelP

En heb je het nu gedaan? Dan kan je eventueel een recensie van de camping posten en je vraag zelf voor anderen beantwoorden  :J

Thomas1984

Nee we hebben andere campings aangedaan. Mocht een beheerder dit topic willen verwijderen, mag dat van mij gerust.