Past Obelink-popup in gastencabine?

Gestart door thijsk, april 07, 2025, 04:42:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

thijsk

Hallo!
Afgelopen jaar had onze dochter (toen 4, nu 5 jaar) moeite met in slaap vallen (want het is nog zo lang licht op de camping). Resultaat: wat prikkelbaarder en chagrijnig. Dat is voor ons ook suboptimaal, dus we zoeken naar wat verbetermogelijkheden.

Heeft iemand ervaring met een Obelink-popup tent? https://www.obelink.nl/obelink-pop-up-binnentent.html
Weet iemand of dat in een gastencabine past (de binnentent van de gastencabine hoeven we dan niet meer op te hangen).

Maarten77

Ik denk dat die niet gaat passen. Volgens mij is de gasten cabine 120  diep. De popup tent is 140 volgens de website.
Daarnaast loopt de wand van de gasten cabine heel schuin, dus aan de bovenzijde zal het ook krap zijn denk ik.
Is het binnententje ophangen echt zoveel werk? Denk dat wij daar 5 minuten mee bezig zijn. Onze kinderen vinden het leuk om mee te helpen. Dan duurt het wel wat langer natuurlijk  :P

Alex

En hij is wel aardig hoog.
Wij gebruiken hem in de holtkamper Aero voortent en past maar net.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

thijsk

Citaat van: Maarten77 op april 08, 2025, 07:58:00 PMIk denk dat die niet gaat passen. Volgens mij is de gasten cabine 120  diep. De popup tent is 140 volgens de website.
Daarnaast loopt de wand van de gasten cabine heel schuin, dus aan de bovenzijde zal het ook krap zijn denk ik.
Is het binnententje ophangen echt zoveel werk? Denk dat wij daar 5 minuten mee bezig zijn. Onze kinderen vinden het leuk om mee te helpen. Dan duurt het wel wat langer natuurlijk  :P

Dank, dan is het misschien niet zo handig.

Het gaat niet om het binnententje wel/niet ophangen, het gaat erom dat het met zo'n geval een stuk donkerder is.

Wellicht dat we dan voor zoiets gaan: https://www.deryan.com/products/bedtent-pop-up-verduisterend-200x90