Account verwijderen

Gestart door KeesV, april 23, 2025, 09:23:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

bAdMuTs

bAdMuTs

Citaat van: Alex op november 30, 2025, 09:00:27 AMDat kan.

Ik wil niet heel lullig doen maar kost het echt meer dan 4 dagen om een account te verwijderen?

Klavertjes

Geduld is een schone zaak.

Waarschijnlijk moet het even thuis en niet onderweg.
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Thomas1984

En dit is geen commerciële onderneming waar klanttevredenheid een KPI is. De beheerders doen hun absolute best maar dit is wel hobby matig.

bAdMuTs

Dat snap ik allemaal maar als er als antwoord gegeven wordt dan ga ik er vanuit (misschien onterecht) dat het dan ook meteen gedaan wordt.

Alex

Citaat van: bAdMuTs op december 04, 2025, 07:18:40 PMIk wil niet heel lullig doen maar kost het echt meer dan 4 dagen om een account te verwijderen?
waarom doe je wel lullig als je het eigenlijk niet wilt doen???

Maar goed ben de lulligste niet en doe het wel even in mijn nachtdienst want je leven zal er wel vanaf hangen en ben het ook verplicht met die vette loonstrook die ik hier heb. :evil:  >:(

Het gaat je goed en hopelijk heb je iets gehad aan dit gratis Forum.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Onze moderators doen er, vrijwilig, alles aan om dit forum te laten draaien. Een forum welk al jaren draait, up-to-date onderhouden wordt en enorm veel plezier geeft aan vouwwagenbezitters. Een account skippen kan niet a-la-minute, daar moet je een moment voor kiezen naast je reguliere werk. Dus, niet zeuren, netjes op je beurt wachten.
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen?