Op zoek naar een snelklapper

Gestart door Rooibos, april 28, 2025, 03:28:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rooibos

Wij zijn de afgelopen 3 jaar met veel plezier weggeweest met onze Jamet Louisiana. Echter vinden we het opzetten toch wel aardig wat tijd in beslag nemen en willen we volgende zomer misschien meerdere campings bezoeken of een keer wat korter weg.
Wie kan ons helpen aan wat ideeën? Onze wensen / eisen:
tweedehands tot circa 3500,- (eventueel kunnen we dit bijstellen omhoog)
twee vaste bedden
met bermkeuken
snelklapper (1, 2, 3 systeem) harde eis!
ruimte voortent (ok, zo ruim als de Jamet gaan we niet krijgen natuurlijk 😅 )
Opslagruimte toegankelijk zonder geheel openklappen en bij voorkeur ook zonder het weghalen van de keuken
Afgedekt met zeil, geen vast deksel
Misschien hebben we wel eisen die niet samenkunnen, dan hoor ik dat ook graag, ik weet ook niet alles 🙃
Alvast bedankt voor het meedenken!

OhPeeCee

En oh oh oh, er staan big wat Flyers op marktplaats. Maar ja hard deksel en slecht toegang tot bagage.
Maar wel in jullie budget.
Succes. Camplet is ook snel op te zetten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Alex

Ik zou dan lekker bij jamet blijven.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Maar dan voor de jametic gaan.

Die hebben wij ook na een Louisiana gehad.
Top wagentje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

6ink

De wensen zijn vrij globaal en naar mijn idee passen er veel VW's. Mijn ervaring is dat bij dit soort vragen iedereen zijn eigen VW aanprijst, dus doe ik dat ook maar  :P de Alpenkreuzer Parade vanaf 2018. Alleen geen bermkeuken, maar persoonlijk vind ik die niet nodig (ik wil de discussie niet opnieuw aan slingeren  :I )

Tago Herman

Een Combicamp Flexi, of de voorloper daarvan, de Gerjak Tago Settler. 
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Sbode

Wij zijn begonnen met een Jamet Jametic, fijne wagen. Daarna een Jamet Panorama gehad (heette eerder de Rondo XL), zelfde 123 systeem maar met een boog aan de voorkant en daardoor grotere binnenruimte. Iets meer werk, maar alsnog redelijk snel.

Andere opties met 123 systeem zijn oa Aart Kok Kavango en Kariba, Combi Camp Flexi, Trigano Odyssee en alle Camplet wagens.

efka

wij hebben net een Trigano arpege aangeschaft. echt 1,2,3 en klaar. Hij is uit 2004 maar was maar 3x gebruikt en is echt zo goed als nieuw. Voor een heel laag bedrag kunnen aanschaffen en erg blij mee. Enige dat vervangen moet worden is een achterlicht. Daarom ben ik ook lid geworden van het forum....