Fietsendrager

Gestart door Marijehendrix, mei 12, 2025, 09:58:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marijehendrix

Wij hebben een jamet panorama. Ik wil als cadeau een fietsendrager aanschaffen voor op de dissel. Wij mounainbiken graag. Kan iemand mij helpen welke hiervoor geschikt is.

Mijn vriendelijke dank

Alex

Denk dat je het beste eerst even kan opmeten of er genoeg ruimte overblijft.
Zodat je de auto niet raakt bij een scherpe bocht.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Marijehendrix

Dat begrijp ik maar op de dissel kan toch altijd een kleine fietsendrager voor 2 fietsen. Wij hebben nu een grote disselbak die dan plaats gaat maken

poldertoerist

sommige vouwwagens hebben een wat korte(re) dissel en vandaar het advies van alex.

maar volgens mij is dat bij Jamet niet het geval..

zelf sjouwen wij ook onze mtb's altijd mee.  wij hebben een kogel op de dissel en daar gewoon onze fietsendrager op.  Groot voordeel daarvan is dat je ten eerste weet dat je fietsen zonder probleem passen en dat je naar een trail/track of bikepark toe kan als dat wat verder van de camping af is. zo vergroot je het gebied echt enorm!

Veel mensen denken dat dit teveel kogeldruk op gaat leveren maar daar hoef je niet echt bang voor te zijn. vergis je niet in het gewicht van een volle disselbak..
Adventure Awaits