High Tea /Coffee klapweekend 2025

Gestart door Bonny, mei 17, 2025, 03:33:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

We willen Donderdag rond de middag een High Tea/Coffee organiseren zodat iedereen elkaar een beetje leert kennen .
Het idee is dat iedereen zelf thee /koffie/ limonade meeneemt en wat lekkers voor erbij .
Neem niet teveel mee !
De ervaring leert dat er altijd meer dan genoeg is .
Om er voor te zorgen dat niet iedereen hetzelfde meeneemt willen we toch een soort lijstje maken .
Dus hier onder kun je zeggen of je meedoet en wat je denkt mee te nemen .

En weet !
Niks moet je mag zelf weten of je meedoet.
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

Diverse soorten thee
Oudewijven koek  :J

Hemertje

Hizzerse kaneelkoek met verse muntthee

Tim_V

Wij nemen zelfgemaakte karamel shortcake mee (en we hebben thee in de VW)

radeu2603

Wij nemen mee: Baolderse Cook uit Limburg! uit een mooi dorpje bij ons in de buurt 'Baarlo' - p.s. Leuk om ook eens aan te doen als je deze regio nog niet kent 😀 Prachtig om te fietsen, wandelen, terrasje (Baarlo terras van het jaar), leuk kasteel aan de maas in Kessel en een clevers voor een lekker ijsje 😉) Voor de kids; Toverland, klimbos in Venlo, etc 😀

pjottum

Citaat van: Bonny op mei 17, 2025, 03:33:29 PMWe willen Donderdag rond de middag een High Tea/Coffee organiseren zodat iedereen elkaar een beetje leert kennen .
Het idee is dat iedereen zelf thee /koffie/ limonade meeneemt en wat lekkers voor erbij .
Neem niet teveel mee !

Wij komen donderdag na 14:00 aan, ik denk dat de thee dan wel op is?

Tim_V

Citaat van: pjottum op mei 24, 2025, 09:13:19 PMWij komen donderdag na 14:00 aan, ik denk dat de thee dan wel op is?
Wij hebben eigenlijk ook die planning....

Alex

Je kunt altijd wel aanschuiven.
We maken gewoon weer wat water warm.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Patrice

Chocolade brownies met Rooibos thee.

ottermobiel

wij maken hartige hapjes  bladerdeeg hapjes met kaas en spek

fassy

Wij nemen zelfgemaakte kaneelbroodjes mee

Bonny

Rumi

Tja.....en als er iets is wat ik absoluut niet lus......dan is 't dus wel thee.... :N
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken..."

Beukertje

Ik heb aan dochterlief gevraagd of zij brownies wilt bakken:)6] voor bij de thee :)2]

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Alex

Citaat van: Rumi op mei 26, 2025, 09:39:20 PMTja.....en als er iets is wat ik absoluut niet lus......dan is 't dus wel thee.... :N
De Nespresso gaat ook mee  >:(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden