Cabanon Malawi 2.0 royale bed

Gestart door Scolopax, mei 30, 2025, 10:08:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

Scolopax

Hallo!

Wij zijn sinds kort eigenaar van een Cabanon Malawi 2.0 royale (met dat grote bed). Voorheen kampeerde we met een tent, maar we wilden toch graag wat meer comfort. Wij zijn een gezin met 4 kinderen en hebben dus een achtertent XL, een voortent en een zonneluifel. Wat een ruimte heb je dan!

Best tevreden al met al dus! Heb alleen wat vragen over het bed en zou graag jullie ervaringen en meningen willen hebben  :)

Ik heb na nacht 1 meteen de kapitale blunder gemaakt om snel even wat te pakken uit het bed en vergeten de stokken eronder te klappen... 100 kg houdt ie dan dus niet  ::) Kapot dus... Gelukkig waren de scharnieren afgebroken op de popnagels, verder alles heel. Er zit nu duct tape omheen. Wat wonderbaarlijk lijkt te werken. Maar wil dit graag beter herstellen. Nu zat ik te denken om in plaats van de popnagels er bouten doorheen te doen ipv nieuwe popnagels. Lijkt me een stuk steviger, maar zou dat niet te stevig zijn? Als iemand de stokken weer vergeet eronder te doen, dan kan het bed zelf ontwricht raken. Maar ja een ezel zal zich toch niet twee keer stoten aan dezelfde steen  :I

Maar goed verder het bed. In de winkel lag het heerlijk, maar merk nu dat er toch een flinke balk zit in het midden die ik voel. De schotels zouden iets hoger moeten zitten denk ik. Heeft er iemand ervaring met nog een topper op het royale bed. Krijg je het bed dan nog gevouwen en omhoog?

En als laatste een klein vraagje over de afvoer van de keuken. Hoe doen jullie dat? De afvoer is vrij kort. Heb er nu een emmer onder staan. Maar daar moet een betere oplossing voor zijn denk ik.

klapjes_arendsen

Wij hebben er een topper op en halen deze voor het inklappen eraf en trekken het vacuüm voor in de disselbak. Weer fris voor op de volgende klapper ervaring.

https://www.bol.com/nl/p/strex-vacuumzakken-dekbedden-kleding-14-stuks-4-maten-reiszakken-vacumeerzakken-incl-handpomp/9300000048853868?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Verstuurd vanaf mijn SM-S938B met Tapatalk

---------------