Project Keuken verbouwen

Gestart door Steijlen, juni 02, 2025, 10:11:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

Steijlen

Een van de redenen waarom we voor een Campwerk gevallen zijn: de keuken!
Onervaren met tenttrailers en niet goed weten wat je wel en niet nodig hebt ;-)

Afgelopen weekend stonden we met vrienden op de camping en daar kwamen de broodjes mooi gebakken uit de omnia, terwijl ik de Omnia op de grootste pit op vol vermogen niet boven de 125 graden kreeg.. Onze broodjes waren daardoor een stuk sneuer ;-)
De pitjes van de keuken hebben een vermogen van 1,6 en 1,0 kw, terwijl de omnia toch liever rond de 2-2,5kw heeft.

Wat gaan we doen?
We gaan de bovenplaat van de campwerk keuken er uithalen, met gasstel en wasbak. Deze gebruiken we momenteel als droogrek. Daarnaast neemt dit veel ruimte in, in het kastje.
We hebben een plaat om maat besteld om de bovenplaat te vervangen. Bij voorkeur vervangen we ook de onderplaat voor een iets steverige, zonder gat voor slangen; dat hebben we immers niet meer nodig.
Ik heb een Cadac 2-cook 3 Pro Deluxe gasstel besteld, deze past ook in de kast.

Het is toch wel met pijn in het hart, want de keuken zoals hij is, vinden we erg mooi. Maar als ik eigenlijk niets heb aan het hele bovenstel, gaan we toch maar voor een upgrade.

Tegen de tijd dat manlief het voor elkaar heeft, post ik wel even een foto :-)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden