Ongelezen onderwerpen / deelgenomen / laatste/...

Gestart door metalpe, juni 11, 2025, 07:56:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

metalpe

Ik was altijd een fervent tapatalk gebruiker. Daar bezocht ik het forum de afgelopen jaren heel vaak, vaak meermaals per dag.
Bij tapatalk had je fijne categorieën. Tijdlijn, ongelezen, deelgenomen etc. Daar kon ik altijd zien wie op berichten van mij had gereageerd (deelgenomen) of bij ongelezen kon ik zien wat ik nog moest lezen. Zo kon ik dagelijks alles lezen wat er op het forum kwam, zonder telkens in de menu's te moeten graven.

Ik weet niet vanaf wanneer het is, misschien sinds het nieuwe forum, maar tapatalk werkt niet goed meer. Ik reageer zelf ergens op en ik vind de reactie niet meer terug, tapatalk blijft draaien, berichten staan niet meer op datum, het is niet meer te doen. Hierdoor heb ik het forum het afgelopen half jaar ipv elke dag, misschien nog 5 keer of zo bezocht. Heel jammer, want ik ben toch echt een vouwwagenliefhebber.

Op de pc is het forum mooi geworden en ik las dat de nieuwe site ook gemaakt was om op een telefoon goed te draaien, zodat tapatalk niet meer nodig is. Dat is natuurlijk goed gedaan en het ziet er ook goed uit, maar ik heb er niets in gezien om elke dag alle menu's af te gaan om uit te zoeken wat er nieuw is, en ik wil me sowieso nergens op abonneren omdat ik geen emails wil krijgen van welk forum of welke app dan ook. Ik wil in 1 oogopslag kunnen zien wat er sinds mijn laatste bezoek gepost is, of er iets gepost is in topics waarin ik actief was etc, zonder door de submenu's te navigeren van alle merken en landen en...
Vandaar mijn vraag: is er een manier om met het nieuwe forum die functionaliteit ergens te krijgen? Hoe kan ik zien welke berichten laatst toegevoegd zijn, hoe kan ik zien aan welke topics ik heb deelgenomen zonder me erop te abonneren, zoals dat vroeger met tapatalk wel ging? Want hoe het nu is, het forum openen, en dan beginnen zoeken in alle submerken, werkt het voor mij niet, en als ik zie hoe weinig ik het forum nu bezoek hierdoor, tov vroeger, vind ik dat wel jammer.
Ik probeer mijn schermtijd te beperken en de korte tijd die ik online ben, zo efficiënt mogelijk te gebruiken. Dat vond ik vroeger veel makkelijker, omdat alles in 1 Oogopslag ging. Hopelijk is die mogelijkheid er nu nog, en kan iemand me uitleggen op welke knop ik daarvoor moet drukken ;)

Alex

Als je op je foto links boven gaat staan komen de ongelezen berichten tevoorschijn.

Het tapatalk probleem is bij hun bekend maar heeft blijkbaar geen prioriteit want zit al weken op een update te wachten.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?action=unread
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

metalpe

Alex
Bedankt!! De knop bestaat dus gewoon, dat is geweldig. Dan heb ik tapatalk eigenlijk niet meer nodig.
Vroeger gebruikte ik tapatalk veel, ook voor andere fora, maar door m'n schermtijdvermindering ben ik gestopt met autoforums, fietsforums, surfforums, en noem maar op te volgen :) Enkel nog dit, en speed pedelec forum, en dat kan dus allebei zonder tapatalk, dankzij deze knop. Top. Bedankt!!
Peter

Alex

Dit was ook de opzet van het nieuwe forum.
Nu ben ik ook niet afhankelijk van updates door een ander bedrijf.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Je kan dan de site ook makkelijk als app op je GSM of ook computer installeren door naar het menu te gaan van je brower (meestal 3 puntjes rechts boven) en daar te kiezen voor toevoegen aan startscherm.

Het komt dan op het startscherm te staan en met sommige browsers zelf met het logo voorzien in de site. Je kan dan de site meteen openen alsof je een andere app opent.