Voortent

Gestart door Lilian1975, juli 09, 2025, 05:58:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lilian1975

Heb me net aangemeld. Want dacht deze vraag kan ik hier vast kwijt. We dachten dit jaar de luifel thuis te laten. En daarvoor ipv de voortent mee te nemen van onze oceano gl315 uit 2007. We zitten hoog in de bergen en wellicht koude avonden. En dachten de voortent als luifel te gebruiken. En bij kou of regen de voorflap naar beneden. Dan heb je iets meer leefruimte. En zit je toch droog en warm. We nemen ook tarp mee. Wie heeft dat ook wel eens gedaan. En beviel dat? We ontdekten nl onlangs pas dat je de voorflap los kunt ritsen en oprollen.😅. En kwamen op dit idee. Omdat de luifel alleen niet afsluit.

wildoit

Hoi, een trigano oceane gl315 ken ik niet maar bij koude zou ik een Gimeg euro gasstraler meenemen en Swiss Nights Elektrische Onderdeken - 140x160 - 2 Temperatuurregelaars - Tweepersoons - Wit
Geen beter leven dan een Klapper leven

Lilian1975

Citaat van: wildoit op juli 09, 2025, 07:53:58 PMHoi, een trigano oceane gl315 ken ik niet maar bij koude zou ik een Gimeg euro gasstraler meenemen en Swiss Nights Elektrische Onderdeken - 140x160 - 2 Temperatuurregelaars - Tweepersoons - Wit

ha ,

We hebben een kachel mee en warme dekbed en slaapzakken. Dus dat komt goed.

Alex

Niet gedaan maar klinkt goed.

Voor een warm bedje gebruiken wij een elektrische deken ideaal.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Of een warme kruik...en lepeltje liggen:-)
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.