Deksel Flyer vervangen

Gestart door eerstekeer, juli 13, 2025, 11:22:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

eerstekeer

Hallo allemaal, wij zijn in het bezit van de Flyer en we hebben een deksel die absoluut niet kan rotten, hij is immers gemaakt van trespa plaat. Nadeel is wel dat deze klep nu zo zwaar is dat ik hem alleen niet meer kan sluiten, het openen gaat nog wel maar zal ook snel moeilijker worden (leeftijd / kracht X luiigheid). Dus op zoek naar een "normale" deksel die nog niet verrot is, nu heb ik er een gevonden en dus rijst de vraag hoe moeilijk is het om die te vervangen?. Nou heb ik de video gezien voor het vervangen van het tentdoek (bedankt voor deze video) maar die begint met het doek in de bedlade, ik wil de andere kant doen het deksel. Ik heb wel wat technise kennis maar geduld is iets wat ik van huis uit niet heb meegekregen, ik ben dan ook bang dat ik het straks erger maak dan het is... Wij (ik dus) zoeken iemand die tegen betaling wil helpen met het vervangen van onze deksel de oude trespa deksel mag van ons gratis naar een nieuwe eigenaar, als wij maar weer gewoon kunnen gaan genieten van onze flyer. Wie heeft er ruimt en tijd om te helpen stuur maar een berichtje dan komen we er vast wel uit.

GuustFlater89

Misschien handig om aan te geven waar de vouwwagen staat?
Cabanon Malawi 2.0

eerstekeer

De vouwwagen staat in de opslag nabij den Haag maar ik kan overal en nergens heen komen.