Door de bomen het bos......

Gestart door Fam knots, augustus 22, 2025, 09:11:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

CEO

Minder doek, want minder haringen, klinkt logisch. Maar dan tocht het altijd onder de wagen en dat ga je toch voelen (ook al zit er nog doek tussen jou en de kou).
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KeithWM

Ik ben erg verbaasd te lezen dat de CC Flexi veel haringen zou hebben. Volgens mij sla ik er 14 in voor de tent zelf. Ik sla er wel een paar over (de voorwand, omdat ons tenttapijt doorloopt tussen voortent en luifel). Voor de luifel komen er nog 9 bij en 2 pinnetjes voor de voet van de boogluifel. Dan nog 2 bij voor de ventilatieflap achter het tweede bed. Het is maar wat je gewend bent natuurlijk, maar ik vind dit niks voorstellen.

Fam knots

Update :>
We zijn trotse eigenaar van een kavango uit 2011
Denk dat we hem voor een goede prijs hebben gekocht. Wel wat kleine dingetjes maar dat hou je dan toch met die leeftijd in acht genomen.
We gaan het keukentje wat pimpen denk ik. En hem zsm uit proberen.
Het doek is overal supernetjes alleen aan de zijkant zitten door een keer tussen een stang met inklappen gezeten te hebben, een paar miniscuul kleine gaatjes.
Ze lekken niet verzekerde de eigenaren ons, mocht dat wel gaan gebeuren plakken met tear aid? Of sowieso repareren?

Verder allemaal erg netjes.
Dus hopelijk gaan we hem mooi plekjes geven en er veel plezier mee beleven. WW

Dank voor de hulp so far iig!!

Alex

Je weet het we houden hier van foto's  >:(  >:(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tim_V

Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier alvast!