Aangeboden: Granada Camp De Luxe vouwwagen 1980

Gestart door Nielsje, augustus 23, 2025, 09:48:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nielsje

Voor de liefhebber van vintage kamperen. Word de derde eigenaar van deze vouwwagen die altijd door de eerdere eigenaren met liefde is opgezet en rondgetrokken door Spanje en Frankrijk. Zelfs als de zon even niet schijnt ben je omringt door zonnige vibes door de oranje, gele, en rood bruine terra tinten van deze kampeerunit. We hebben hem gebruikt in combinatie met mijn bruine Citroën CX. Met deze vouwwagen heb je gegarandeerd zonnige vibes, aanspraak van liefhebbers, verhalen over vroeger, een campinguitzet die vanzelf groeit doordat mensen 'nog iets bijpassends' op zolder hebben liggen en een ontspannen kampeerstijl. Pluk de dag en strijk neer op een plek waar de tijd even stil staat.

Deze vouwwagen heeft de volgende onderdelen en voordelen:
- Twee slaapcabines met binnententen met bloemetjespatroon bij de ritszijde
- Ribstof matraskussens
- Uitslaande deurtjes die zijn in te zetten als keukentje of kastjes. Ook uit te openen in ingeklapte toestand. Handig kun je je laatste kleine spulletjes inpakken of onderweg even picknicken.
- Opklapbankje
- Bloementjesgordijntjes
- Groot tentschort/organizer met veel vakken.
- Veel ruimte om al je kampeerspullen in te pakken.
- Ruimte bovenop de ingeklapte kar voor extra bagage zoals: fietsendragers/surfplank/externe bagagekoffer
- Originele aankoopfactuur aanwezig!

Specificaties:
- Granada Camp de Luxe (Denemarken, 1980, ongeremd).
- Banden: 2018.
- verlichting: 7-polige plug.
- bak: polyester
- bak afmetingen: 230x165.
- bed: 190x160 (beide bedden)
- uitgeklapte afmeting: +/- 3.5 x 4.6m
- 2 slaapcabines
- mogelijkheid om bed om te bouwen tot bank
- afwasteil / besteklade
- klein 'aanrecht' / tafeltje
- bijpassend kookstel
- gegalvaniseerd frame

Praktisch: de vouwwagen is uit 1980, dus verwacht geen nieuw exemplaar. Het doek houdt zeker water tegen, maar wij zijn altijd wezen 'mooi weer kamperen'. 1 binnentent heeft een gat in de stof. Dit is te repareren. De wagen staat in de garage en het daaruit halen kost me ongeveer 2 uur. Bezichtigen wegens kleine kinderen alleen in het weekend én met droog weer. Het frame met wieltjes waarop de vouwwagen staat in gekantelde stand mag je erbij hebben als je wil. Meer foto's op verzoek beschikbaar, de wagen staat in Rijswijk (ZH) en de vraagprijs is 500,-

Alex

Wauw mooie combinatie.
En wat gaat het hierna worden?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Nielsje

Ik heb een Combi-camp Easy plus uit '86 gekocht. Daarmee zijn we deze zomer wezen kamperen. Staat een stuk sneller, en dat is met kleine kinderen op dit moment hét argument om die aan te houden. Ik heb helaas maar één plek in de garage voor een vouwwagen, en een verzameling beginnen tja... :)