Het grote klapweekend 2026 Chat topic

Gestart door Alex, september 24, 2025, 03:58:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

FriedelP

Ik hoop dat het zaterdagavond ook hier niet gaat regenen. Dochterlief geeft dan straattheater dus in openlucht met vuurshow en zo meer en dat is ook niet leuk as het regent....

Hier geven ze ook elke dag regen, maar ook maar een litertje per dag. Dus zal dan ook nog wel stukken van de dag droog zijn. Hoop dat het ginder boven in Nederland voor jullie nog dik gaat meevallen.

Alex

En ze kunnen niet op de meter voorspellen waar iets valt.
Al vaker meegemaakt lekker weer op de camping en 100 meter verderop regen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Door al dat goed humeur van een bende klappers en vrienden hangt daar altijd een microklimaat hé  :J :O

Jon

Met mijn beperkte kennis van astronomische zaken en daarmee het verband van meteorologische kennis(ik hou van heldere nachthemels), schat ik voorzichtig in dat een paraplu voor dat weekeinde niet overbodig zal zijn. Desondanks een paar leuke dagen gewenst. 
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

Peetje

Het weerbericht wordt langzaam wat beter *klopt af*, dus duimen voor droog afbreken.

ConnieCornel

We hebben connie weer opgehaald... morgen even uitklappen en dan langzaam inpakken!!
Zin in