Holtkamper magazijn verkoop

Gestart door Tim_V, november 20, 2025, 05:00:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

wijnand en 1 gast bekijken dit topic.

Tim_V

Beste mede Holtkamper eigenaren.

Ter eerste: ik heb geen aandelen Holtkamper noch ben ik op enigerlei betrokken bij Holtkamper (behalve dat we er een hebben)

Ik kwam onderstaand bericht tegen:

Holtkamper Magazijn Verkoop: Scoor unieke onderdelen met flinke korting!

Vanaf zaterdag 22 november 2025 openen we de deuren van de Holtkamper Magazijn Verkoop bij Holtkamper in Utrecht! Een unieke kans om originele Holtkamper onderdelen en kampeeraccessoires op de kop te tikken mét aantrekkelijke kortingen.

Wat kun je verwachten?
Tijdens deze magazijnverkoop vind je allerlei onderdelen en accessoires die niet meer in het huidige assortiment zitten. Denk aan onderdelen voor oudere Holtkamper modellen, losse accessoires die we niet meer inkopen, kindertenten, restpartijen, demo-artikelen en meer.

Holtkamper.nl magazijn verkoop

Wat ik zo vlug las gaat dit voornamelijk (of eigenlijk alleen maar) over oude modellen!
Dus mocht je nog op zoek zijn naar accessoires of onderdelen, dan is dit misschien een mooie kans.

Spiegelbeeld

Had dit ook paar weken geelden via de mail gekregen.

Bij HK vraag je je altijd af, wat hebben ze nu echt en wat is een aantrekkelijke korting?
Utrecht is vrij nieuw, de "echte" voorraad oude spullen lang in Emmen is is al verkocht. En een aantrekkelijke prijs, klinkt nu ook niet echt spectaculair.

Lijkt meer op poging om mensen in stille tijd in de showroom te krijgen.

Hemertje

Volgende week hebben ze sowieso bezoek :P