Hulp bij opzetten vouwwagen

Gestart door Tevy, januari 16, 2026, 01:48:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

winnieandbuzz, Marcel78, sevenup, astridG en 1 gast bekijken dit topic.

Tevy

Wij zoeken iemand die ons tegen betaling wil helpen met het opzetten van onze vouwwagen (cabanon manga)
Het zou gaan om begin maart 2026, de vouwwagen komt in Nieuwerkerk (zeeland) te staan.

boswachter

Vraag even rond op de camping als je aankomt, ik heb ook wel eens wat extra handjes geritseld ter plaatse, omdat mijn schoonzus haar arm gebroken had. En zelf ook regelmatig de buren geholpen. Zeeland ligt niet echt in de buurt voor mij helaas.

Alex

Emmen Zeeland net wat te ver.
Anders hadden we je met liefde geholpen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

A-team is opgeheven volgens mij ook  :H

Alex

Citaat van: spikehome op Vandaag om 09:32:30 AMA-team is opgeheven volgens mij ook  :H
Nee hoor.
Als ze maar het klapweekend komen zal de A-Team van de vouwwagenclub denk ik wel weer in actie komen.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=29644.0

En die zijn een stuk goedkoper. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Citaat van: Alex op Vandaag om 11:32:39 AMNee hoor.
Als ze maar het klapweekend komen zal de A-Team van de vouwwagenclub denk ik wel weer in actie komen.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=29644.0

En die zijn een stuk goedkoper. ;)
Voor een biertje is er veel mogelijk:)

FriedelP

Waarom de vraag?

Ben je zelf fysiek niet in staat en zoek je mensen die je fysiek willen helpen om bij begin van seizoen op te zetten voor de duur van seizoensplaats?

Of weet je niet goed hoe het moet gedaan worden en wil je daarom het een keer doen samen met iemand die er meer ervaring mee heeft zodat je er uit kan leren?