Camp-Let Two

Gestart door jaco1985, Vandaag om 12:02:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

jaco1985

Op de Caravana in Leeuwarden staat een prototype van een nieuwe Camp-Let: de Two,
Het bed in de wagenbak is 'ingeruild' voor een grote berging met lades, waarop je eventueel nog slaapmatten zou kunnen leggen.
Filmpje:
Tekst en plaatjes: https://www.camp-to-go.nl/blog/camp-let-presenteert-prototype-van-2-persoons-vouwwagen/

Alex

Leuk dat er meer leden zijn die de nieuwtjes mededelen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Thomas1984

Als die lades gevuld kunnen worden met kleding e.d. terwijl de wagenbak dicht is en het achter-/keukenluik opengeklapt is, is dat top. Heb je toch een soort easyload.
Mijn inziens zou de Camplet het meest geholpen zijn met een net iets langere lengte van de wagen. Dan zou de stahoogte bij de luifel beter zijn voor de gemiddelde Nederlander. En ik zou graag een keuken zien waar een koelkast in zit naast 2-3 pitten.
Mocht iemand op de Caravana zo'n kaartje voor mij willen invullen; graag :)

jaco1985

De grote lades kunnen inderdaad worden geopend als alleen het keukentje opengeklapt is.
De twee achterste bergvakjes, aan de kant van de dissel, niet.