Extra schap keuken Livingstone

Gestart door DuckyOD, april 29, 2026, 09:27:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

DuckyOD

Wij zijn voor het eerst op pad met onze "nieuwe" Aart Kok Livingstone uit 2011. Wat een top apparaat! Wij zijn groot fan. Maar zijn ook gelijk op zoek naar dingen om het gemak nog meer te vergroten. Nu zoek ik naar een extra schapje voor aan de keuken(zie foto). Aart Kok verkoopt ze niet helaas (al gevraagd). Heeft iemand een idee hoe ik hier aan zou kunnen komen?
Maarten

Aart Kok Livingstone 2011

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

DuckyOD

Ja dat is ook bij mij opgekomen maar dacht misschien zijn hier nog mensen die goede tips of een adresje hebben?
Maarten

Peetje

Wat ik op de foto zie, lijkt me iets wat aan de klep hangt. Misschien eens bij de Ikea kijken? Ik heb zoiets als kookboekstandaard aan een keukenwandrek.

DuckyOD

Ha ha grapje ze hebben het schapje gewoon op de site staan... via de mail gaven ze aan het niet los te verkopen. https://aartkok.nl/webshop/accessoires/keuken/kruidenplank-livingstone-tuareg/?attribute_uitvoering=Livingstone

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maarten