disselbak - panama up nieuw model

Gestart door Nicole1, Vandaag om 07:16:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

Nicole1

Is een disselbak een mogelijkheid bij het nieuwe model van panama up? In het boekje van raclet lijkt het van niet. Hopelijk is het wel een mogelijkheid.

FriedelP

Standaard staat er een fietsendrager op voor twee elektrische fietsen. Maar vorig jaar was het in ieder geval nog mogelijk om die door een disselbak te vervangen. Denk wel maar niet zeker tegen een meerprijs. Je kan de fietsendrager er ook zelf afhalen en een disselbak in de plaats nemen. 

Disselbak wordt er niet standaard op voorzien omdat je heeeeeel veeeel ruimte hebt in de ruimte onder het bed en dus niet direct de ruimte nodig hebt. Kan me voorstellen dat je er toch een aantal spullen wilt hebben die helpen bij wagen waterpas zetten en pootjes te laten zakken... Kan je met easy acces ook redelijk makkelijk aan als in laadbak ligt maar vind dat ook minder handig. Zijn ook niet veel spullen dus gaan nu bij ons in koffer van auto. Een grote disselbak heb je daar zeker niet voor nodig. 

Nicole1

We dachten onze frigo erin te zetten. We gaan het model zonder keuken nemen. Op die manier moeten we niet steeds weer die zware frigo uit de auto halen en er op het einde terug weer inzetten. Dat is zo'n gedoe (en zwaar).

FriedelP

Dat kan ik me voorstellen.

Wij hebben ook model zonder keuken. Hebben dit als keuken voorzien:
"Zelfbouw" keuken

Een frigo is inderdaad een groot zwaar ding. Dat hebben wij niet voorzien. Wij hebben een gewone kleinere koelbox, die je ook op de 12 volt van de auto kan aansluiten via een sigarenstekker. Jarenlang zelf geen elektrische gehad. Wij zijn elke dag wel op uitstap en op terugweg naar de camping passeer je dan wel een winkel. Om de twee dagen daar dan eens binnenspringen kwamen wij met die koelbox toe. Moest redelijk wat insuline in voor mijn diabetes en dan voor 4 mensen. Deze gaat bij verplaatsing in de auto en is niet zo zwaar om dan in de tent te plaatsen.
Maar als je een hele frigo nodig hebt en mee neemt, kan ik me zeker voorstellen dat je naar een disselbak kijkt!