Waar hang jij je vouwwagen achter in 2026. Foto's graag!!

Gestart door NCLeeuw, mei 22, 2026, 09:18:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Albert83 en 2 gasten bekijken dit topic.

CEO

Wow, dat is nog eens een gave combi. En waar gaat de reis heen? En hoe (tol- of snelwegen, binnendoor, vlak terrein of gewoon op je gemak naar de Pyreneeën?)

In elk gavel: bon voyage!! :)
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Arjan597

Citaat van: CEO op juli 13, 2026, 09:14:52 PMWow, dat is nog eens een gave combi. En waar gaat de reis heen? En hoe (tol- of snelwegen, binnendoor, vlak terrein of gewoon op je gemak naar de Pyreneeën?)

In elk gavel: bon voyage!! :)

Tot nu toe ben ik met deze combinatie van Eend en Astro (en de fiets...) een aantal jaar dwars door Nederland gereden. Soms zelf ergens kamperen, maar ook naar meetings met de Eendenclub. Dit rijdt prima op de snelweg, maar binnendoor is met een Eend natuurlijk veel leuker. Ook ik moet opletten op de toegestane snelheid!

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

PimJ

Wauw die is gaaf! Heb je vast veel bekijks mee! Goede reis!

PimJ

Hier zojuist een "nieuwe" trekker op de kop getikt. Eerder dit jaar hield mijn baan op te bestaan en moest ik de VW ID7 helaas, helaas, inleveren. Aangezien onze Toyota Auris de CCC niet mag trekken (en je er met alle respect geen 3000km mee wil reizen als je luxer gewend bent; noem me verwend...) op zoek gegaan naar een vergelijkbaar zuinige auto die het wél mag.

En dat is dus een Toyota Corolla TS 1.8 140 pk in de Team Deutschland  ::) uitvoering geworden! Die mag de 750kg wel trekken en doet dat met veel plezier. Nog even wachten tot die op de stoep staat, dan volgt er een combinatiefoto!

Albert83

Gefeliciteerd, en het nieuwere model. Staat op ons verlanglijste. Wij gaan dit jaar voor het laatst met de Auris (die mag onze Camplet incl wat bagage net aan trekken). Kunnen we vanaf volgend jaar los gaan met de bagage.