Voortent Louisiana

Gestart door rova, mei 22, 2026, 07:29:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

rova

Wij willen graag met onze Jamet Louisiana weekendjes weg.
Echter vinden wij het compleet opzetten van het frame en tent nogal te bewerkelijk voor twee a drie dagen.
Zijn er gebruikers die dit op een andere manier hebben opgelost bijvoorbeeld aansluitende tent of dergelijke.
Alvast bedankt voor de antwoorden .

PimJ

Tja ik denk dat er niet veel anders op zit dan toch de voortent op te bouwen. Of je moet er een partytent voor zetten, of iets proberen met een tarp of losse zonneluifel van een ander merk.

De Louisiana luifel past niet aan de wagentent (wij hadden een Louisiana uit 2017) wat ik altijd een dikke ontwerpblunder heb gevonden. Maar ook voor drie dagen moet ik zeggen dat het opbouwen van de basis van de voortent nog wel te doen was hoor. Uiteindelijk waren wij altijd de meeste tijd kwijt met inrichten, en daarbij is er de kunst van het weglaten. Gewoon de kledingtassen in de tent en daaruit leven, geen kastjes opbouwen, geen kuipzeil, etc. Dan staat het wel in 1 tot anderhalf uur. En bij het afbreken op de laatste dag de middag bijboeken (vaak tegen lage kosten, of zelfs gratis) en dan rustig in de middag de boel weer afbreken zonder gejaag om voor elven van de camping te moeten zijn. Het is tenslotte vakantie!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk