Re: Het grote klapweekend 2027 Chat topic

Gestart door Alex, mei 24, 2026, 04:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

CEO en 2 gasten bekijken dit topic.

Kimholtkamper

Hi allemaal

Ik merk dat ik wat vastloop op dit forum. Veel topics zijn heel oud en ik kan niet zien waar nu gekletst wordt en wat het meest recent is geplaatst. Is het mogelijk de instellingen aan te passen zodat die draadjes bovenaan staan en de andere topics daaronder?

Alex

Gebruik je deze optie al?
Of onderaan de index pagina staat een lijst.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Peetje

En per (sub)forum staan de topics waarin het laatst gepost is, bovenaan.
De recente berichten helemaal onderaan vind ik het handigst om te zien waar er recent in gepost is.

Mike

ik lees veel over in de meivakantie. wij hebben dankzei de scholen en hun leuke systemen hier een gedeelde meivakantie. dus dat gaat hier helaas niet op. de mideelbare en basisscholen geven niet de 2 dezelfde weken helaas.... we gaan het zien wat het brengt. en alex ik snap je maar een mens mag hopen toch? en ik las een dag later gaan is een optie maar heeft zeker niet onze voorkeur.
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.
¨The always on Family¨

Alex

Eigenlijk is het natuurlijk altijd een compliment dat jullie zo graag willen komen.
We werken er hard aan.

Wij zijn in iedergeval er van plan een mini vakantie van te maken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Hier in België zijn de schoolvakanties in heel Vlaanderen (Wallonië is een andere zaak) op het zelfde moment en Pasen valt er altijd in. Noemt dan ook de paasvakantie  :O

Echter hemelvaart is een feestdag die ook iedereen heeft en daar dat altijd op een donderdag is maken de scholen ook de brug en is dat dus 4 dagen vrijaf. Als werknemer maakt jouw bedrijf soms de brug maar zeker niet altijd al zijn er ook heel veel mensen, inclusief mezelf die deze vrijdag standaard verlof nemen.

En dat is ook het signaal voor tal van organisaties om dat weekend een event te organiseren. Zo ook het jeugd theaterschool van onze dochter die dat weekend hun theater festival organiseert. De dochter doet daar straat theater en moet dat weekend dus altijd een voorspelling spelen waar tonneel, muziek en spelen met vuur wordt gecombineerd. Dus meerdere repetities dat weekend en een voorstelling waar we zeker naar willen gaan kijken. Dus ook papa en mama die vaak voor taxi moeten spelen.

Zolang dat ze dat blijft doen zal deelnamen in het hemelvaart weekend dus niet lukken. Tenzij het in het Leuvense of het Mechelse plaats vind zodat we af en toe nog een keer kunnen taxi spelen en zaterdagavond naar de voorstelling kunnen. Zie het zelf zitten om in dat geval mee te organiseren. Dat is dan lekker dicht bij ons, maar weer heel ver weg voor de mensen die in het Noorden van Nederland wonen. Begrijpen dus zeker dat dit om die redenen niet direct lukt. Het is per slot van rekening ook een Nederlands forum waar we als Vlamingen blij te gast te mogen zijn en heel wat interessante zaken mee kunnen op pikken.
We genieten dan maar van de bijna live verslaggeving van het event hier op het forum  :J

Onze agenda's zijn vaak zeer chaotisch, hectisch en vol. Daarom ook dat we zoveel nood hebben aan de rust van kamperen tijdens de zomervakantie. Ook rust die je krijgt van heel de tijd in de natuur te kunnen vertoeven door te kamperen. Liefst op plaatsen waar internet beperkt is zodat we ook van de verenigingen waarin we actief zijn die periode eens vakantie kunnen nemen.