Re: Het grote klapweekend 2027 Chat topic

Gestart door Alex, mei 24, 2026, 04:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny en 2 gasten bekijken dit topic.

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

Jon

CiteerWij ook, wonen om de hoek:-) Hebben er zo'n 30 jaar geleden een (zeer strenge) winter gewoond in een tochtige stacaravan tijdens de bouw van onze huidige woning.
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

Kuijfjes

Citaat van: Peetje op september 04, 2026, 03:24:43 PMZoals in het aanmeldtopic gezegd, voor ons een misschien.

Groesbeek is ook voor ons een uur of 2 rijden, maar gezien het feit dat Hemelvaart in de meivakantie valt, en we dus niet na schooltijd hoeven te gaan rijden, is dat wel te doen.
Groter probleem is die 4 ampère, want ik kook elektrisch en heb daar minimaal 1000 watt voor nodig. Wij zouden dan een comfortplaats moeten boeken, en ik moet navragen of ze ons slagschip met een lengte van 10 meter kwijt kunnen.
En het laatste voorbehoud zijn de vrije dagen die wel of niet opgenomen mogen worden.

4 ampère staat gelijk aan 920 watt bij een netspanning van 230 volt, dus dat wordt koken op gas, of een verlengkabel meenemen en dan stroom halen bij een comfortplek, of je buren voor je laten koken.

En het feit dat het weer de afgelopen keer, wat aan de mindere kant was, verwacht ik dat het voor de aankomende keer een stuk beter is.

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

2023 - 2024: Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)
2024 - heden: Combi-Camp Country, bj. 2013

Peetje

Ik zie inmiddels al 3 mensen die een comfort plek hebben geboekt ivm de stroom, dus ik ben daarin niet de enige.

Voor nu ben ik in gesprek met de camping of ze ons slagschip kwijt kunnen. Waar mijn vraag was, of er misschien een plek was die een stukje langer is dan 9 meter, kwamen ze met de (alleen buiten het hoogseizoen mogelijke) oplossing om 2 plekken naast elkaar te gebruiken. Krijg bijna het idee dat ze denken dat we met een heule lange witte doos op wielen komen. Dus dat loopt nog.