Re: Het grote klapweekend 2027 Chat topic

Gestart door Alex, mei 24, 2026, 04:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny en 1 gast bekijken dit topic.

Peetje

Wij hebben ook graag 10 ampère of meer, maar met 6 lukt het ook wel. Wel heel vervelend als je daar al staat en je komt tot de ontdekking dat het toch niet past. En met de luifel die bij ons aan de tent vast zit, hebben we die ruimte echt nodig.

Ik quote even uit de mail van de camping:
CiteerOok op de kampeerplaatsen zelf moet er rondom voldoende afstand worden gehouden. In verband met de brandveiligheid en de geldende voorschriften dient er onder andere minimaal 1,5 meter afstand tot de heg te worden aangehouden.

Daarnaast is het niet de bedoeling dat onderdelen van het kampeermiddel, zoals de luifel, scheerlijnen of dissel, buiten de grenzen van de kampeerplaats terechtkomen. In principe moeten het kampeermiddel en bij voorkeur ook de auto volledig binnen het toegewezen vak kunnen staan.

We hebben nog gekeken naar de door jou genoemde plaatsen, waaronder 219, 220, 197 en 203 t/m 211. Hoewel het op de plattegrond kan lijken alsof daar aan de voorzijde wat extra ruimte aanwezig is, kan deze ruimte helaas niet worden gebruikt als uitbreiding van de kampeerplaats.

Op basis van de afmetingen die je hebt aangegeven en de periode waarin je wilt komen, hebben wij op dit moment helaas geen kampeerplaats die groot genoeg is om de vouwwagen inclusief luifel en scheerlijnen volledig en volgens de voorschriften te plaatsen.

Voor anderen wellicht ook handig om even te gaan rekenen. Ik weet niet hoe het met de basis plaatsen op het K-veld zit, maar de comfort plekken zijn dus ongeveer 9 bij 9 meter, waarbij je 1,5 meter afstand moet houden van de heg, en de auto er op de plek bij moet staan.

Voor ons wordt het hem dus helaas dit jaar niet. Volgende keer beter.

Alex

Het k veld heeft geen afgebakende plekken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Peetje op Vandaag om 03:28:12 PMMijn partner heeft een aantal jaar geleden (ook) flink last van zijn rug gehad. Hij reed langere stukken in etappes, na maximaal een uur stoppen en dan ging hij minimaal een kwartier tot 20 minuten wandelen. Ik kan wel rijden, maar nog minder lang achter elkaar, bovendien moest hij dan natuurlijk nog steeds zitten en dat zitten was nou net het probleem.
We kwamen wel waar we wezen moesten, het duurde alleen wat langer.
Kan ik ook een ev kopen. >:(  :P
Jammer dat het lopen na 1000 pasen per keer ook ophoudt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Peetje

Ja, als lopen ook lastig gaat, dan helpt dat ook niet. Niet alle rugproblemen zijn hetzelfde natuurlijk. Het idee was meer dat je niet persé 2 uur achter elkaar hoeft te rijden, in 2 of 3 etappes kom je er ook, als dat wel haalbaar is.

FriedelP

Citaat van: Ernst op Vandaag om 05:43:40 PMWij hadden afgelopen zomer hetzelfde.
Van te voren aan gegeven 10meter of meer. Dat kan hadden ze gezegd. Komen we daar kon het niet. Ze waren ervan uit gegaan dat men overdrijft met maten...... 

Voor elec ook altijd 10amp of meer ivm electrisch koken
Citaat van: Ernst op Vandaag om 05:43:40 PMWij hadden afgelopen zomer hetzelfde.
Van te voren aan gegeven 10meter of meer. Dat kan hadden ze gezegd. Komen we daar kon het niet. Ze waren ervan uit gegaan dat men overdrijft met maten...... 

Voor elec ook altijd 10amp of meer ivm electrisch koken
Als ik met onze safari twijfelde over de grote van de plek stuurde ik een plannetje met afmetingen door en vroeg of dat erop paste. Een keer bevestiging gehad, ter plekke was de plaats wel groot genoeg, maar stonden er een paar bomen op waardoor het niet kon passen. Wel een andere plaats gekregen die wel paste.