Re: Het grote klapweekend 2027 Chat topic

Gestart door Alex, mei 24, 2026, 04:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

JelleKaptein en 1 gast bekijken dit topic.

Klavertjes

Citaat van: kimopo op september 20, 2026, 04:13:33 PMGeen idee of de club veld K helemaal "alleen" heeft of dat er, afhankelijk van de aanmeldingen, ook anderen worden toegelaten...

Misschien dat de organisatoren van dit seizoen het weten ?

Afhankelijk van de aanmeldingen wordt het ook open gezet voor anderen.
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

kimopo

Citaat van: Peetje op september 16, 2026, 11:01:11 AMMocht er overigens iemand in de buurt wonen en willen gaan meten, het rijtje van 203 t/m 212 lijkt wat langer te zijn en bijv. plek 220 ook.

Plek 212 is niet vlak maar  behoorlijk bol. 🫣
Andere opmerkingen en foto's paar pagina's terug in dit chat topic.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Hannah

Dat van die anderhalve meter uit de heg kan ik niet direct terugvinden op hun site. Gaat dat alleen over de achterheg of ook over de zijheggen? Dan hou je effectief maar 6m in de breedte en 7,5 in de lengte over, inclusief scheerlijnen en auto.
Het zal ook op het K-veld niet de bedoeling zijn dat je heel breeduit gaat staan. Ze willen natuurlijk wel zoveel mogelijk kampeermiddelen kwijtkunnen daar. Ik heb daar voor geen regels kunnen vinden maar die zijn er waarschijnlijk wel.
Op de site: "Mag ik een worteldoek of zeil plaatsen onder mijn voortent of luifel?
Dit is niet toegestaan. Als u iets onder uw voortent of luifel wilt plaatsen, dienen dit gras doorlatende matten te zijn. Zo kan ook degene die na u verblijft, genieten van een groene plaats."
Zou dit ook gelden voor voortenten met vaste kuip (verboden dan) of inritsbare kuip (niet inritsen dan)?

Peetje

Die 1,5 meter van de heg komt uit mijn mailwisseling met de camping:
CiteerOok op de kampeerplaatsen zelf moet er rondom voldoende afstand worden gehouden. In verband met de brandveiligheid en de geldende voorschriften dient er onder andere minimaal 1,5 meter afstand tot de heg te worden aangehouden.
Dus wellicht hou je dan nog maar 6 meter breed en 7,5 meter lang over? Waar ook de auto nog bij moet.

Die van het grondzeil is ook een goede, die was ik nog niet tegen gekomen. Al had ik daar ook niet naar gezocht, omdat de lengte al een no go was.

kimopo

Citaat van: Hannah op Vandaag om 09:00:58 AMOp de site: "Mag ik een worteldoek of zeil plaatsen onder mijn voortent of luifel?
Dit is niet toegestaan. Als u iets onder uw voortent of luifel wilt plaatsen, dienen dit gras doorlatende matten te zijn.
Zo kan ook degene die na u verblijft, genieten van een groene plaats."

Nou, ik heb geen foto gemaakt van  alle huidige lege plekken maar op sommige was geen gras meer te zien...een harde kale kleigrond van ca 5mx5m tussen de hegjes 😔

De foto met de caravan erop (stuk terug in reacties) was ook zichtbaar kaal geweest en 't gras op deze foto is ook aangedaan.

Peetje

We hadden ook wel een heeeele droge zomer. :p

Maar zonder dollen, zet 3 weken een caravan op een grasmat en dan kwijnt dat gras ook weg.

Ik heb een aantal jaar geleden een campingeigenaar horen zeggen dat ze na het seizoen waar nodig opnieuw inzaaiden. Je exploiteert toch een camping, geen siertuin?

kimopo

Zojuist antwoord van de camping ontvangen betreffende worteldoek etc.

CiteerGoedemorgen Mar,

Bedankt voor uw mail en fijn dat u gisteren even bent komen kijken naar de verschillende kampeerplaatsen.

Wat betreft het gebruik van worteldoek: grasdoorlatend worteldoek is bij ons toegestaan. We vinden het belangrijk om de kampeerplaatsen gedurende het seizoen zo mooi en groen mogelijk te houden.
Tegelijkertijd willen we voorkomen dat de ondergrond bij veel regen verandert in een modderbad.
Een grasdoorlatend doek is daarom geen probleem.

Een vast kuipzeil dat onderdeel is van de voortent van een vouwwagen of caravan is eveneens toegestaan.
Los plastic of ander volledig afsluitend materiaal onder de voortent of kampeermiddel willen we liever niet, omdat dit het gras gedurende langere tijd kan verstikken en beschadigen.

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid voor u en de overige leden. Mochten er nog vragen zijn over de beschikbare ruimte op de verschillende plaatsen, dan denken we natuurlijk graag mee.

Met vriendelijke groet,

Vakantiepark De Oude Molen

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden