Gemis keuken Nano

Gestart door Stijn, mei 26, 2026, 09:39:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stijn

Dag allemaal,
We zijn er langzamerhand aan toe om onze Cocoon uit 2005 te verruilen voor een kleiner model.
De Nano komt wat ons betreft het meest in de buurt van onze wensen. De nieuwe astro vind ik persoonlijk lelijk en geen echte Holtkamper signatuur hebben.
Maar het grote probleem is het ontbreken van een keuken.Het lijkt wel alsof de Nano zich vnl richt op kampeerders die liever een (E) bike meenemen dan dat ze koken. Daarom is de dissel vrijgehouden lijkt het. Maar wij zijn kokers.Ik k snap wel dat ik een keuken-kast kan kopen en een een goede koelbox achterin de auto kan zetten evenals een gaststel. Maar ik wil het gewoon in mijn box op de dissel bij elkaar. Zijn er mensen hier die een groenbox zelf op de dissel van hun nano hebben gemonteerd? En waar moet ik op letten als ik dat zou willen doen zelf? Ik ben benieuwd naar jullie tips.

Alex

Als het nog de zelfde dissel is dan is het een makkie.
Box erop schuiven,klemmen op de juiste plek zetten en klaar.
Maar denk wel dat je iets moet bedenken tegen regen.
Anders bij regen uit eten gaan. >:(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Stijn

Het is niet de bedoeling, vooralsnog, om mijn houdige box over te zetten. Ik wil eigenlijk zo'n box waarvan je de poten kunt uitdraaien en verrijden, zodat ik hem van de dissel af kan halen en onder de dissel kan zetten.

Alex

Die zijn juist heel simpel over te zetten als de nano ook gebruik maakt van de v dissel zoals een cocoon.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Stijn

Maar ik meen te hebben gehoord van iemand, dat niet alle boxen passen op de nano. Zijn er verschillen in de maten greenboxes of de diverse dissels?

Alex

Je hebt volgens mij de green en de whitebox en na mijn weten hebben die de zelfde maat.
Maar weet niet wat voor dissel de nano gebruikt.