Nieuwe Aart kok Tuareg tent/trailer aangeschaft.

Gestart door Koets, juni 04, 2026, 08:57:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Koets

Na een week nadenken hebben we gister een nieuwe Aart kok Tuareg aangeschaft. De tent-trailer variant dus zonder de onhandige keuken. We hebben 17 jaar gekampeerd met een 2007 CombiCampCountry naar alle tevredenheid. In mijn ogen nog steeds de snelste opzetter met mooi vast deksel. Nadeel wel is in de lengte slapen dus ik moest in de nacht wel eens over mn slapende vrouw heen klooien. Plus de keuken is mooi maar we kookten op aparte grote kookplaat. De meeste vouwwagens hebben te kleine kookunits. 3 jaar terug de CCC verkocht en kwam er een Karsten oppomptent. Ook leuk kamperen maar helaas gaat mn rug dit niet meer toestaan dus we neigden weer naar een vouwwagen. Alles bekeken aan de Kavango want dan heb je twee kleine 2 persoonsbedden naast elkaar dus mooi slapen met ruimte. Maar toch wilden we meer tent gevoel. Na een week goed de verschillende mogelijkheden gezien te hebben toch weer terug gegaan naar Aart Kok in Roden en de Tuareg tent-trailer goed bekeken. Na demo bleek dit toch wel een heel mooie vouwwagen voor ons tweeen. Staat snel en eenmaal opgezet uit te breiden met voortent en luifel. Hoge instap eindelijk want ik ben 1.90. Groot bed net zoals thuis, 210 x 160. 10 cm matras en in langsrichting. De klep van de aanhanger als geniaal opstapje. Ziet er mooi afgewerkt uit allemaal, grote kar met veel ruimte. Zonder de omslachtige keuken deze variant. Dat is gewoon leuk om te zien maar totaal onpraktisch plus stuk duurder. Dus kleur beige, luifel erbij, 1 windscherm, voortent zeil en de extra's aan de kar. Al met al een machtig mooi ding om te zien en zoals wij dat willen niet veel ramen want dan krijg je het bungalowtent gevoel. We krijgen de Tuareg in 3-4 week en dan richting zuid Frankrijk. We zien er naar uit.

Alex

Denk dat jullie een goede keuze hebben gemaakt.
Een mooie wagen om te zien.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden