Nazomer klapweekend 4-6sep

Gestart door patser, juni 10, 2026, 07:15:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

FriedelP

Is denk ik ook al een vrij oude auto? Mijn vrouw heeft ook een Fabia Combi en ik heb de indruk dat die recenter is dan de jouwe en heeft toch ook al een goede 10 jaar op de teller. Dus denk dat die van jou nog een stuk ouder is.

kimopo

De camping is er eentje waar je weer écht met de 🧻 op pad moet.
We hebben die maar in 'n plastic ziplock zak gedaan want als 't hoost heb je mooi niks aan die rol 😉

Het afwassen ging moeizaam omdat 't erg lang duurde voor er warm water kwam.
Hopelijk gaat 't douchen wél goed wat € 0,50 per douchebeurt van ca 4 minuten kost.
Wij hebben genoeg aan 4 minuten maar dan moet 't water wel snel warm zijn 🙄
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

kimopo

Citaat van: FriedelP op augustus 29, 2026, 09:54:56 PMIs denk ik ook al een vrij oude auto? ....

Dus denk dat die van jou nog een stuk ouder is.

Dat klopt... Mijne is van 2007 😊
Gekocht in 2019 en sindsdien dezelfde accu, geen idee hoelang die al zat.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

FriedelP

Citaat van: kimopo op augustus 29, 2026, 10:12:30 PMDat klopt... Mijne is van 2007 😊
Gekocht in 2019 en sindsdien dezelfde accu, geen idee hoelang die al zat.
Dat een auto van zo goed als 20 jaar oud ouderdomskwaaltjes begint te krijgen, lijkt me nu ook weer niet heel vreemd! Moet goed onderhouden zijn als hij het nog zo goed doet na zoveel jaar!

Rumi

Citaat van: FriedelP op augustus 29, 2026, 10:36:22 PMDat een auto van zo goed als 20 jaar oud ouderdomskwaaltjes begint te krijgen, lijkt me nu ook weer niet heel vreemd! Moet goed onderhouden zijn als hij het nog zo goed doet na zoveel jaar!
Goed onderhoud ieder jaar doet wonderen. Zelf rijd ik een Ibiza van 2008 met bijna 3 ton op de teller en hij doet 't nog prima.... :)
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken..."