Nazomer klapweekend 4-6sep

Gestart door patser, Vandaag om 07:15:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

patser

Hoi Klappers,

Aangezien wij niet het laatste weekend van september kunnen, klappen wij het 1e weekend van september op camping het Leersumse veld in Leersum, met 3 gezinnen van het forum.
Maar er zijn nog 5 plekjes vrij in dat weekend.
Hoe meer mensen, hoe meer gezelligheid.

Graag zelf aanmelden bij de camping ondervermelding van de vouwwagenclub

Groetjes Jan-Hein

forumnaam, namen, vouwwagen
1 Patser, Jan-Hein en Joyce, Smitveld Violist
2 KimHoltkamper,
3 Fam Drenth,

Alex

Wij zullen er niet bij kunnen zijn maar vergeet dan zeker de foto's niet
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Wat leuk dat jullie dit ondernemen!

Wij zijn dan nog met vakantie, dus kunnen niet aansluiten dit keer!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Kimholtkamper

forumnaam, namen, vouwwagen
1 Patser, Jan-Hein en Joyce, Smitveld Violist
2 KimHoltkamper, Nic, Kim en Luc (2) met Holtkamper flyer
3 Fam Drenth,

Fam Drenth

Fam drenth; albert, janet en Maaike (15) en misschien de hondjes, maar weten we pas in de laatste week ivm oppas.

We komen weer met de Raclet panema up gl uit 2025.. deze keer hopenlijk in 1x klappen🫣😉

Peetje

Leuk! Dat is goed aan te rijden voor ons. Ik ga hier thuis overleggen.

FriedelP

Nu al twee najaarsklapweekends. Leuk.

Voor ons gaan beiden niet lukken. September is start van schooljaar en vrouw staat in het onderwijs. Ben zelf actief in een aantal verenigingen en september is de maand dat zowat alles terug start. Begin oktober is het ook nog Nacht van de Duisternis en de week daarna een internationale conferentie waar ik naar toe moet. September oktober is zowat de drukste periode van het jaar dus en zal me bijgevolg niet rap lukken.

Echter wil niet zeggen dat ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben op beide initiatieven en hopelijk en ook veel over delen op het forum!