Nazomer klapweekend 4-6sep

Gestart door patser, juni 10, 2026, 07:15:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

john1311, FrankAndrea, Hannah en 2 gasten bekijken dit topic.

FriedelP

Is denk ik ook al een vrij oude auto? Mijn vrouw heeft ook een Fabia Combi en ik heb de indruk dat die recenter is dan de jouwe en heeft toch ook al een goede 10 jaar op de teller. Dus denk dat die van jou nog een stuk ouder is.

kimopo

De camping is er eentje waar je weer écht met de 🧻 op pad moet.
We hebben die maar in 'n plastic ziplock zak gedaan want als 't hoost heb je mooi niks aan die rol 😉

Het afwassen ging moeizaam omdat 't erg lang duurde voor er warm water kwam.
Hopelijk gaat 't douchen wél goed wat € 0,50 per douchebeurt van ca 4 minuten kost.
Wij hebben genoeg aan 4 minuten maar dan moet 't water wel snel warm zijn 🙄
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

kimopo

Citaat van: FriedelP op augustus 29, 2026, 09:54:56 PMIs denk ik ook al een vrij oude auto? ....

Dus denk dat die van jou nog een stuk ouder is.

Dat klopt... Mijne is van 2007 😊
Gekocht in 2019 en sindsdien dezelfde accu, geen idee hoelang die al zat.

FriedelP

Citaat van: kimopo op augustus 29, 2026, 10:12:30 PMDat klopt... Mijne is van 2007 😊
Gekocht in 2019 en sindsdien dezelfde accu, geen idee hoelang die al zat.
Dat een auto van zo goed als 20 jaar oud ouderdomskwaaltjes begint te krijgen, lijkt me nu ook weer niet heel vreemd! Moet goed onderhouden zijn als hij het nog zo goed doet na zoveel jaar!

Rumi

Citaat van: FriedelP op augustus 29, 2026, 10:36:22 PMDat een auto van zo goed als 20 jaar oud ouderdomskwaaltjes begint te krijgen, lijkt me nu ook weer niet heel vreemd! Moet goed onderhouden zijn als hij het nog zo goed doet na zoveel jaar!
Goed onderhoud ieder jaar doet wonderen. Zelf rijd ik een Ibiza van 2008 met bijna 3 ton op de teller en hij doet 't nog prima.... :)
"Geschiedenis is een langdurig ontwaken..."

Alex

Wij beginnen ook vaak met erwtensoep. WW
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

kimopo

kimopo

Citaat van: patser op augustus 29, 2026, 08:44:24 PMEn? Staat ukkie mooi?

Sinds vanmorgen ook met de bijkeuken eraan 😊

Maar de temperatuur is goed genoeg om de wappers aan te hebben.

Alex

Citaat van: kimopo op Vandaag om 11:52:16 AMSinds vanmorgen ook met de bijkeuken eraan 😊

Mag ook wel blote voeten en korte broek. >:(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Miekje

Citaat van: kimopo op Vandaag om 11:52:16 AMSinds vanmorgen ook met de bijkeuken eraan 😊

Mooi hoor! Is er ook aan de overzijde van waar jullie staan een plekje voor ons? Ik ben vreselijk allergisch voor dazen, op jouw mooie foto's te zien sta je met je hielen in een paardenweide.

Alex

Ben bang dat het geen echt dazen weer word.
Of heb ik het mis dat die het actiefste worden bij warm weer en veel zon?

kimopo

Citaat van: Miekje op Vandaag om 07:44:09 PMIs er ook aan de overzijde van waar jullie staan een plekje voor ons?

Tegenover ons is een doeltje en het pad.
Ik heb geen idee waar de uitbaatster jullie gaat zetten.
Maar ik heb iig nog geen dazen of ander (groot) insectenspul gezien.

Het was vandaag knap zonnig en ronduit warm en dat hebben ze voor woensdag geloof 'k ook in de aanbieding.

kimopo

Een kleine blokhut met een koffieautomaat en een ijsmachine 😋