Nazomer klapweekend 4-6sep

Gestart door patser, juni 10, 2026, 07:15:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Geniet samen! Hoe is het daar met de wind?

Wij staan nog in Zeeland maar het is hier wel heftig (geweest) want het neemt nu wel geleidelijk af!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Fam Drenth

De wind valt nu wel mee, tijdens het opzetten beetje meer wind gehad, maar met extra hulp, stonden we zo.. nu af en toe nog wat sputters, maar is straks voorbij en dan kan het volle genieten beginnen😀

kimopo

en terwijl Erik en ik boodschappen aan 't doen waren heeft Janet foto's gemaakt van het arriveren van de laatste 2 klappers 😊

Kim & Nic met hun zoontje Luc en Miekje & FotoBart.

Janet vroeg, omdat zij 't forum nog ff wat beter moet leren kennen, of ik ze wilde plaatsen dus bij deze, samen met m'n eigen foto's toen wij terug waren ☺️

Vanmorgen hadden we de luifel uit voorzorg er toch weer af gehaald, het waaide zó pittig, tegen stormachtig aan. 

Omdat het zo waaide hebben we met elkaar de tent vastgehouden zodat Janet en Albert de bodem konden rechtleggen en de wanden inritsen.

Daarna hebben we genoten van 'n bakkie koffie met wat lekkers...
Jan-Hein had 't bij de bakker in Leersum gehaald en dat was echt geslaagd 😋

Daarna zijn Erik en ik naar Driebergen gegaan voor wat boodschapjes.
Gewone sokken (omdat ik nu de teensokjes niet aan kan doen) ivm de regenbuien en dichte schoenen.

Op weg terug hebben we nog 'n cache gedaan, morgen de laatste hier in de regio.
Terug naar de camping was 't droog geworden en 't beloofd nu tot zondag droog te blijven 🤞

En, toen we terug kwamen waren de laatste 2 klappers ook gearriveerd,
Miekje & FotoBart.

Hiermee is ons najaarsklappertje met 5 wagens compleet 😊

De wind was gaan liggen dus, de luifel weer aangekoppeld, kan die gelijk mooi drogen.
En vanavond eten we eigen gebakken pannenkoeken 😋
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

kimopo

Foto vervolg wat niet bij 't vorige bericht paste...

En 'n paar van de lucht, die kleurde vreemd soort rondom ons rood, heel apart maar gaaf om te zien.

Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

FotoBart

Dreigende en soms vreemd gekleurde luchten maar we hebben de Novist redelijk vlot en droog op kunnen zetten en tot nu toe heeft Buienradar het bij het verkeerde eind gehad:-)

Rumi

"Geschiedenis is een langdurig ontwaken..."

FotoBart

(Door haperende 5G zijn een paar foto's uiteindelijk dubbel geplaatst maar die kan het Forumopperhoofd vast wel weer weggooien :-)

Edit: dat kon ik dus zelf ook, dank Kimopo  :J

FriedelP

Ziet er in ieder geval gezellig uit!

Alex

Citaat van: FotoBart op Vandaag om 09:31:36 PM(Door haperende 5G zijn een paar foto's uiteindelijk dubbel geplaatst maar die kan het Forumopperhoofd vast wel weer weggooien :-)

Edit: dat kon ik dus zelf ook, dank Kimopo  :J
Hou wel van zelfredzaamheid
Ziet er tot nu toe erg leuk uit.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden