Vouwwagen newbie zoektocht

Gestart door vdb, juni 15, 2026, 09:55:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

FriedelP

Citaat van: vdb op juni 21, 2026, 09:24:18 PMThx voor de tips. Wij zijn van Mol, tegen Lommel aan en na 2 keer gas geven zitten we in NL, dus die zaken zijn idd niet ver. Die Belgische zaken zitten waarschijnlijk verder van ons, maar ik ga er toch eens op hun website kijken. Vooral de Camp-Let wagens krijg ik niet zoveel hoogte van. Worden overal als licht geadverteerd, maar is dat dan weer niet fragiel denk ik dan. Zou het graag eens van dichtbij willen bezien.
Camping coocooning zit dan ook niet ver van jullie. Beerse in de Buurt van Tunhout, 32 km vanuit centrum Mol. De Wit Schijndel ongeveer een 65 km.

The campingstore is zeker verder, Evergem bij Gent.

Camping Zorro zal afhangen van hoever je in Nederland moet zijn. Is in Kampenhout, tussen Mechelen en Leuven.  Ook een 54 km van Mol centrum en dus even ver als De Wit Schijndel.

Voor de Camp-let kan dus camping cocooning 

Hoog

Citaat van: vdb op juni 21, 2026, 09:24:18 PMThx voor de tips. Wij zijn van Mol, tegen Lommel aan en na 2 keer gas geven zitten we in NL, dus die zaken zijn idd niet ver. Die Belgische zaken zitten waarschijnlijk verder van ons, maar ik ga er toch eens op hun website kijken. Vooral de Camp-Let wagens krijg ik niet zoveel hoogte van. Worden overal als licht geadverteerd, maar is dat dan weer niet fragiel denk ik dan. Zou het graag eens van dichtbij willen bezien.

Ik zit met dezelfde vraag over de Camp-Let, voor mij klinkt het dan als warm met de zon erop. Maar dat zeg ik zonder ervaring en niet erin verdiept, gewoon een gevoel. Ik ga er komend weekend ook even kijken en navragen voor de voor en nadelen van de Camp-Let wagens.

vdb

Citaat van: Hoog op juni 22, 2026, 08:40:47 AMIk zit met dezelfde vraag over de Camp-Let, voor mij klinkt het dan als warm met de zon erop. Maar dat zeg ik zonder ervaring en niet erin verdiept, gewoon een gevoel. Ik ga er komend weekend ook even kijken en navragen voor de voor en nadelen van de Camp-Let wagens.

We gaan morgen even langs De Wit. Als we van bepaalde types wat plaatjes moeten maken, laat maar weten.

Jer81

Een sfeer impressie van aanwezige vouwwagens is natuurlijk altijd welkom.  :)

Hoog

Citaat van: vdb op juni 22, 2026, 08:04:07 PMWe gaan morgen even langs De Wit. Als we van bepaalde types wat plaatjes moeten maken, laat maar weten.

Ik ben vooral benieuwd naar de Camp-let wagens: de North en Earth, want die heb ik nog niet in het echt gezien.
Maar ik vermoed dat je dit niet meer leest voordat je er bent geweest, geeft ook niet hoor.
Ik ga er zelf binnenkort ook maar eens langs, moet het toch ook in het echt even zien.