Wat is het merk van de AK Livingstone breedte lichten

Gestart door TomDoes, juli 04, 2026, 09:08:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

TomDoes

Hoi,

Ik zag vandaag bij aankomst op de camping dat ik een van de reflector kapjes van de front breedte lichten ben verloren. Nu kan ik bij aart kok voor 35 euro een hele nieuwe lamp kopen, maar als iemand het merk / type weet te noemen kan ik misschien enkel een kapje vinden. Iemand idee?

Jon

Je zou zeggen dat ze dat bij aart kok ook wel weten?
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

TomDoes

Zeker die vraag staat ook uit, maar als je bijna 40 euro voor een lampje van minder dan een tientje durft te vragen, ben ik wat skeptisch:p

GuustFlater89

Staat er geen merknaam in het glaasje van de andere? En anders een foto van de andere in reverse image search op google gooien, dan zie je vaak dezelfde wel voorbij komen...
Cabanon Malawi 2.0

TomDoes

De reverse image search leverde helaas niks op, maar dat kan ook aan het bereik hier liggen.

Ik heb een beetje ge MacGyvert en zie hier het resultaat. Het is een GMAK G17, volop verkrijgbaar in Tsjechiƫ.. nu kijken of er een webshop is die het opstuurt voor minder dan 40 euro..