Disselbak deksel

Gestart door Frankism, juli 12, 2026, 09:31:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankism

We gaan al ruim 11 jaar op pad met onze combi camp venezia, en iedere keer let ik er op om de disselbal netjes op slot te draaien als ik ga rijden. Maar helaas eergisteren vergeten, en in zuid frankrijk waaide prompt de de deksel er vanaf.

Zijn deksels van een disselbak los te krijgen? En is de disselbak van de venezia hetzelfde als de later modellen?

Of heeft iemand toevallig nog een deksel te koop?

Andere optie is een merkloze disselbak te monteren. maar lieft breng ik m natuurlijk terug in originele staat....

Jon

Uit je topic maak ik op dat je deksel er niet meer is? Anders is dat toch wel te repareren lijkt me.
Combi Camp Country 2016, daarna diverse opties geprobeerd. Mogelijk in '26 weer een vouwwagen? Nee dus, we gaan voortaan kampeermiddelen huren, ook leuk.

Frankism

Inderdaad

De deksel ligt in meerdere stukken, en de plek waar scharnieren in de bak gaan zijn afgebroken.

Ik zoek dus een disselbak deksel of een complete disselbak

astridG

Op marktplaats staat een combi camp disselbak waarvan het deksel los is van de bak. Misschien is die bruikbaar? Of repareerbaar?

FriedelP

Citaat van: Frankism op juli 12, 2026, 09:31:41 PMMaar helaas eergisteren vergeten, en in zuid frankrijk waaide prompt de de deksel er vanaf.

Dat lijkt me enorm schrikken! hopelijk niet te veel spullen kwijt op de snelweg en heeft het deksel geen schade aan andere wagens veroorzaakt! Lijkt me bijzonder vervelend.

Daar ter plaatse repareren of aan vervanging geraken lijkt me ook erg moeilijk!