Holtkamper Flyer Bedouin te koop

Gestart door Theroger, Vandaag om 01:57:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Theroger

Holtkamper Flyer Bedouin – 2004 – goed onderhouden, recent onderhoud bij Holtkamper

Te koop: een Holtkamper Flyer Bedouin uit 2004. Een mooie, praktische en zeer snel op te zetten vouwwagen van het bekende Nederlandse merk Holtkamper.

De vouwwagen is door de jaren heen goed onderhouden. In 2024 heeft hij nog een onderhoudsbeurt gehad bij Holtkamper. Daarbij is onder andere een kleine scheur in het tentdak vakkundig gerepareerd en zijn er nieuwe banden gemonteerd.

Ook is, voor zover ik weet rond 2020, de volledige bak door Holtkamper vervangen. Dit is dus niet meer de oorspronkelijke bak.

Belangrijk om te vermelden

Er zit momenteel een scheur in het tentdoek bij het gedeelte van de bak dat bij het uitklappen op de grond komt. Dit is zichtbaar en dient te worden gerepareerd. Ik vermeld dit bewust duidelijk zodat de staat van de vouwwagen voor de koper helder is.

Verder is het een fijne en degelijke Holtkamper die ideaal is voor wie een kwalitatief goede vouwwagen zoekt en het niet erg vindt om het doek op dit punt te laten herstellen.

Kenmerken:

Holtkamper Flyer Bedouin
Bouwjaar 2004
Inclusief inritsbaar kuipzeil
Onderhoudsbeurt bij Holtkamper in 2024
Nieuwe banden in 2024
Tentdak in 2024 gerepareerd
Bak rond 2020 volledig vervangen door Holtkamper
Scheur in doek bij het uitklapgedeelte van de bak – reparatie nodig

De vouwwagen wordt verkocht omdat we overgaan naar een caravan.

Bezichtiging is uiteraard mogelijk. Bij serieuze interesse kan ik meer foto's en informatie sturen.

Link naar marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m2431168841

CEO

Link verwijst naar jouw inlogpagina op Marktplaats.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Theroger

Dankjewel! Ik heb de link aangepast.