Keuze stress, Combi-camp Country Xclusive of Campooz fed freddy (of lazy jack)

Gestart door Jurgen606, augustus 15, 2026, 09:09:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

BackxMalawi, ritsz en 2 gasten bekijken dit topic.

hfolkers

Voor ons viel uit alle opties de campooz af vanwege dat rare kleine luik onder de matras om bij je bagage te komen.
Wij leven heel erg 'uit de bak' zodat dat echt een no go was voor ons.

Wij zijn uiteindelijk op een cocoon aero zonder keuken uitgekomen, maar dat is verder persoonlijke keuze...

PimJ

Wij hebben vorig jaar Campooz overwogen en zijn uiteindelijk bij CC uitgekomen, de wens was uiteindelijk een CCC van na 2017 of een HK Aero van ca 2013. De CCC kwam eerst beschikbaar dus die gekozen, geen seconde spijt gehad.

Waarom de CCC tov de Campooz?
- kwaliteitsbeleving. CCC zit een stuk degelijker in elkaar met name gevoelsmatig. Kwaliteit bewijst zich met de tijd dus echt iets van zeggen kan ik niet, al is de CCC natuurlijk helemaal uitgekauwd.
- keuken. Ook de afgelopen week weer veel complimenten daarop gekregen van omstanders, en hoewel het beter kan qua laadjes enzo, is het een heel praktisch en mooie aanvulling op het kamperen. Dat brengt me op het volgende punt:
- aanpasbaarheid. Je CCC is nooit af. Check de rest van het forum voor meer hierover! Mijn lijst met aanpassingwensen groeit elke keer weer!
- snelheid en flexibiliteit van opzetten en -voor mij belangrijker- afbreken. Hier is al veel over gezegd en kan me hierbij alleen maar aansluiten.
- tot slot, de (rest)waarde. Degelijk product houdt zijn waarde beter.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk