Vouwwagens met uitstap aan lange zijde

Gestart door Aad Metz, augustus 23, 2026, 06:08:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

jurjen_g, A l e x en 1 gast bekijken dit topic.

Aad Metz

Wij hebben nu een Trigano Odyssee GL en zijn blij met de mogelijkheid om aan de korte zijde uit de slaapcabine te 'stappen'. Inmiddels zijn wij op zoek naar een kleinere vouwwagen.
Welke merken (/types) hebben ook een uitstap mogelijkheid aan de korte zijde?

Ber

Peetje

Waarom staat er met uitstap aan de lange zijde in de topictitel als je dat juist niet zoekt?

metalpe

Sja het is wat verwarrend. Alleszins, bij een Odyssee stap je aan het voeteneind uit bed. Mij lijkt dat ze dat zoeken :)

Alex

Een bekend probleem.
Ook wij zouden als we voor een andere vouwwagen gaan aan 1 tje waar we niet meer over elkaar heen hoeven.

Dan denk ik aan een holtkamper Astro/Flyer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jer81

Smitveld heeft de Novist uitgebracht. Lijkt mij de ideale vouwwagen waar je niet over elkaar heen hoeft.

Kampeerder

NCLeeuw

En zo hebben we allemaal onze voorkeuren natuurlijk. Ik zou zeggen de Jamet Eco, of als je echt 2 persoons wilt gaan de Jamet Eco Compact 2026, al ben ik van die laatste geen fan met zo'n rare uitbouw aan de slaapcabine.
Ze hebben alleen geen keuken.

hfolkers

holtkamper nano, maar zonder verdere eisen is het inderdaad lastig zoeken...

Hannah

Lengteslapers genoeg. Behalve de al genoemde ook nog de combicamp flexi, campooz sleepy joe en la luna, camplet, de smitvelds, keizer weekender. En dan vergeet ik er vast nog wat.