Hoge vouwwagen met goed bed

Gestart door suzan25, augustus 27, 2026, 10:23:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

RickB

Citaat van: suzan25 op september 14, 2026, 09:37:56 AMBedankt voor alle tips. In de tussentijd diversen vouwwagens (online) bekeken. Conclusie is dat we eerst nog even wat vouwwagens moeten bekijken voordat we wat gerichter op marktplaats kunnen zoeken  :I
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de indeling zoals de Raclet Panama Up en niet de Aart Kok Kavango. Maar qua look en feel spreekt de Raclet ons niet genoeg aan. Ik houd wel van een wat stoerdere uitstraling, beetje offroad achtig. Mijn man wil vooral een mooie/luxe keuken. Leuke combi haha  ::) Geloof dat de Aart Kok Livingstone zo ongeveer als enige die combi heeft. Of de Holtkampers. De keuken zelf bouwen kan theoretisch ook, ik ben heel handig maar geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen.
Als je dan nog gaat rondkijken raad ik aan zeker ook de Holtkamper vouwwagens te bekijken. Al is het maar voort vergelijkingsmateriaal. We hebben zelf nu de Holtkamper Cocoon Aero, en daarin een binnenvering matras gelegd van 19 centimeter met een topper van vijf. Ik geloof dat het bed standaard 150 cm breed is. Ons matras is 1,60 bij 2 meter. Kamperen is pas echt leuk als je ook lekker in bed kunt liggen...  Het opzetten van deze vouwwagen gaat supersnel wij staan meestal in 15 a 20 minuten. Succes met de zoektocht!