Hoge vouwwagen met goed bed

Gestart door suzan25, augustus 27, 2026, 10:23:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dietvorst

Wij hebben zelf een jaar een Aart Kok Livingstone met keuken en die voldoet volgens mij ook aan alle wensen. Vooral de flexibiliteit van meer en minder opzetten is een grote pre en de enorme hoeveelheid ruimte om spullen mee te nemen. Zelf merk ik dat de 'juiste' wagen afhankelijk is van eigen voorkeuren en wat je belangrijk vindt. Een bezoek in Boxtel heeft ons heel erg geholpen hierin

suzan25

Citaat van: Dietvorst op Vandaag om 07:36:22 AMWij hebben zelf een jaar een Aart Kok Livingstone met keuken en die voldoet volgens mij ook aan alle wensen. Vooral de flexibiliteit van meer en minder opzetten is een grote pre en de enorme hoeveelheid ruimte om spullen mee te nemen. Zelf merk ik dat de 'juiste' wagen afhankelijk is van eigen voorkeuren en wat je belangrijk vindt. Een bezoek in Boxtel heeft ons heel erg geholpen hierin
Ja, dat is ook echt een prachtige wagen! Qua uiterlijk spreekt deze ons het meeste aan. Vooral de keuken echt prachtig. Alleen vonden wij de ruimte naast de keuken, onder de luifel wat krap voor een tafel en 4 stoelen. De keuken is natuurlijk ook al flink en neemt aardig wat ruimte in beslag. Als ik het goed onthouden heb was de luifel wel te verlengen maar kwam er dan een stok in het midden van de boog bij?
Hoe ervaren jullie de ruimte?