Hoge vouwwagen met goed bed

Gestart door suzan25, augustus 27, 2026, 10:23:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dietvorst

Wij hebben zelf een jaar een Aart Kok Livingstone met keuken en die voldoet volgens mij ook aan alle wensen. Vooral de flexibiliteit van meer en minder opzetten is een grote pre en de enorme hoeveelheid ruimte om spullen mee te nemen. Zelf merk ik dat de 'juiste' wagen afhankelijk is van eigen voorkeuren en wat je belangrijk vindt. Een bezoek in Boxtel heeft ons heel erg geholpen hierin

suzan25

Citaat van: Dietvorst op augustus 29, 2026, 07:36:22 AMWij hebben zelf een jaar een Aart Kok Livingstone met keuken en die voldoet volgens mij ook aan alle wensen. Vooral de flexibiliteit van meer en minder opzetten is een grote pre en de enorme hoeveelheid ruimte om spullen mee te nemen. Zelf merk ik dat de 'juiste' wagen afhankelijk is van eigen voorkeuren en wat je belangrijk vindt. Een bezoek in Boxtel heeft ons heel erg geholpen hierin
Ja, dat is ook echt een prachtige wagen! Qua uiterlijk spreekt deze ons het meeste aan. Vooral de keuken echt prachtig. Alleen vonden wij de ruimte naast de keuken, onder de luifel wat krap voor een tafel en 4 stoelen. De keuken is natuurlijk ook al flink en neemt aardig wat ruimte in beslag. Als ik het goed onthouden heb was de luifel wel te verlengen maar kwam er dan een stok in het midden van de boog bij?
Hoe ervaren jullie de ruimte?

Jurgen606

WIj hebben 2 weken geleden een nieuwe combicamp coutnry gekocht
(als je daar zijtentje bij neemt heb je slaapplaats kinderen gaan ze straks einge tent kan je het ook thuis laten)

vast keuken
bed wel gelijk vervangen voor betere matrassen
- 2014 Alpenkreuzer Allure (zeer oude)
2015/ heden Cabanon Malawi 1.0

handige-harry

Wij hebben een Raclet Panama Up te koop staan zonder keuken helaas. (https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Evouwwagenclub%2Einfo%2Fforum%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D30014%2E0&share_tid=30014&share_fid=83140&share_type=t&link_source=app)

Heb het juist zonder keuken altijd prettiger gevonden, scheelt ruimte in de voortent. En het scheelt gewicht, wat je dus kunt gebruiken voor de bagage.

Maar dat is een ieder voor zich natuurlijk. Mocht je je toch bedenken om eens te kijken naar een vouwwagen zonder keuken, dan is die nu voor een prikkie te koop! ;-)

Succes met de zoektocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-S936B met Tapatalk