Koelkast onderweg

Gestart door MiekHartog, september 02, 2026, 08:04:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

MiekHartog

En nog een vraag. Het schijnt te moeten kunnen: de koelbox van de Livingstone onderweg gebruiken. D.w.z. dat alle koelkastspulletjes lekker koud op de bestemming aankomen. We hebben alleen een schakelaar kunnen vinden bij de gastank die we op proef een keer hebben omgezet, maar dit mocht niet baten. Heeft iemand tips? Want het zou zo handig zijn! :)

Alex

Weet je zeker dat de stekker op de auto goed is aangesloten?
Of te wel zit er een constante stroom aansluiting op?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klaas77

Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat achter onder de aanhanger in de lasdoos de constante spanning niet is aangesloten van/naar de 13 polige stekker.

Misschien een aanpassing die gedaan is, om te voorkomen dat mensen klagen dat ze met lege accu staan?

Volgens mij zit in de stekker ook een punt dat wel continu stroom levert, maar alleen als de auto op contact staat.

Maar goed, achterop in de lasdoos heb je mogelijkheden om je koelkast aan te sluiten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sanderv

Is de constante 12v wel aangesloten in de doos van de auto zelf? Dat is namelijk absoluut geen vanzelfsprekendheid. Is een optie bij trekhaak montage en doorgaans behoorlijk veel extra werk.