Rek op Trigano Alpha

Gestart door LeoSylvia, Vandaag om 01:08:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

LeoSylvia

Ik ben benieuwd of iemand weet of het opstaande tussendeel in het midden van het rek op de Alpha onderdeel is van een modificatie? Ik heb een Alpha uit 2013 gezien en daar ontbreekt deze middenstaander, terwijl op onze Alpha uit 2015 deze wel aanwezig is. Heeft dit een functie voor bijv de stevigheid van het deksel of zou deze er tussenuit kunnen? Ik zou namelijk graag een daktas tussen het frame willen zetten, maar door de aanwezigheid van deze middenstaander is daarvoor niet genoeg ruimte.
Van beide jaartallen heb ik een foto bijgevoegd.

CEO

Zomaar iets er tussenuit halen, lijkt me iets te eenvoudig. Zijn de gebruikte materialen hetzelfde (ook dikte etc). Persoonlijk zou ik eerder aan een andere dakzak denken (of, nog beter, minder bagage mee :O )

Misschien een belletje aan de dealer aan wagen?
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Peetje

Geen idee hoe de bevestiging van die fietsendragers is, maar die dwarse buizen zien er niet uit alsof je daar een daktas/dakkoffer/skibox op vast kunt maken. Dus dan moeten er toch dakdragers op de hoge buizen bevestigd worden.

LeoSylvia

Citaat van: Peetje op Vandaag om 05:11:40 PMGeen idee hoe de bevestiging van die fietsendragers is, maar die dwarse buizen zien er niet uit alsof je daar een daktas/dakkoffer/skibox op vast kunt maken. Dus dan moeten er toch dakdragers op de hoge buizen bevestigd worden.
De fietsdragers gaan er af. Ik wilde de daktas aan de hoge buizen vastmaken niet aan de dwarslatten. Daarmee zit het rek op de klep gemonteerd.