Nieuwkomer Patio Air

Gestart door Alex, Vandaag om 08:46:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Vanaf ongeveer 2024 op de markt en bij toeval kom ik op hun website terecht.
Eigenlijk komt het erop neer dat je met hulp van hun een vouwwagen importeert uit Korea.

Patio Air
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Peetje

Prijzig ding, al is-ie wel een stuk origineler dan de Campooz klonen. En zwaar, hoe blijf je daarmee onder de 750 kilo?

Thomas1984

Ik wist al zeker dat ik deze ergens had gezien. Hier heb je een uitgebreide gestileerde video vol productplacement: https://youtu.be/b41vgZSsriU?si=-n1a5rKCepeujO4B

FriedelP

Is inderdaad een stuk origineler. Speelt al in op kamperen met de klimaatverandering en de daarbij horende overstromingen  :#

Inderdaad prijzig. Je gaat er in veel gevallen ook een BE rijbewijs voor nodig hebben en in meer landen rapper tegen lagere snelheidslimieten botsen door het gewicht.

En je bent zelf importeur. Dat maakt een deel de hogere prijs, want betekend dat je zelf moet betalen voor het transport uit ZK en risico's voor één wagen.
Je kan dan ook niet op de Europese of Belgische garantieregels leunen waar de verkoper moet aan voldoen, of je moet deze zelf voor jezelf afdwingen. Het bedrijf hier begeleid je daarin alleen, maar neemt niet de risico's omdat ze jou zelf de importeur laten zijn. 

Maar zeker origineel.

poldertoerist

Jammer dat ze nog zo onbekend zijn.  het is echt wel een mooi concept.
Adventure Awaits

CEO

En waarop baseren we dat de wagen uit ZUID-Korea komt?  :O

Iets serieuzer: wel redelijk vernieuwend. Ik ben benieuwd naar de Koreaanse keuken!
Qua model niet mijn ding, maar deze ziet er wel strak uit.

En dat BE-rijbewijs is alhier geen probleem voor mij of vrouwlief. Maar een kleine aanhanger vind ik eigenlijk dan wel te zwaar. Ik vraag me dan af, waar ik voor betaal, voor de maximaal 6 weken vakantie per jaar.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

poldertoerist

op zijn instagram pagina staat dat hij in Korea is om nieuwe ideeën te bespreken.
Adventure Awaits

PimJ

Ah heerlijk, krijg er helemaal Azië vibes van als ik dit zie, echt heel gaaf! Je trekt gegarandeerd heel veel bekijks als je hiermee naar het Gardameer gaat :D !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ber

Stoer ding, leuke gadgets!