Voorjaars Klapweekend 2027 - 5 t/m 9 mei - reserveer vanaf nu bij de camping!

Gestart door Klavertjes, september 04, 2026, 02:34:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Hmmmm dat is jammer.
Hadden niet verwacht dat die 4 Amp een spelbreker zou zijn.
Andere jaren was dit nog niet zo.
Tijden veranderen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Peetje

Ik denk dat voor Stefaan ook die 9 meter het probleem is, die had toch ook een slagschip?
Over het amperage heb ik niet gehad met de camping, en ze hebben de basisplaatsen niet als optie genoemd, dus wellicht daar ook niet mogelijk?
De luifel kan er bij ons ook niet af, anders had het waarschijnlijk wel gepast.

Bonny

Maar plaatsen worden toch in de breedte gemeten toch niet in de lengte ..
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Peetje

Normaal gesproken volgens mij meestal wel op veldjes (bij een laantje met pad in het midden houdt de plek wel op bij het pad), maar bij deze camping blijkbaar niet. Die 10 meter van ons kon echt niet, zelfs als de scheerlijnen niet op het pad zouden komen, mochten we volgens het reglement / van de brandweer niet over die 9 meter gaan.
Ik heb nog op de satellietbeelden gekeken, en er lijken echt wel langere plekken te zijn, maar ze waren onverbiddelijk, mag niet, kan niet.
Dus ehm, schiet mij maar lek?

Stefaan

Klopt, de lengte is voor mij echt een probleem daar. Ze zijn ingericht op duitsers, die komen met een caravan en die staan dwars, en hebben niet het verlies in lengte van de dissel.

Alex

Citaat van: Stefaan op september 18, 2026, 07:47:08 PMKlopt, de lengte is voor mij echt een probleem daar. Ze zijn ingericht op duitsers, die komen met een caravan en die staan dwars, en hebben niet het verlies in lengte van de dissel.
Maar even voor mijn beeld.
Dan heb je het over een gewone plek?
En veld k is niet mogelijk doordat het 4 Amp is?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden