HK Disselkeuken Didi

Gestart door Didi, mei 29, 2009, 02:06:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Didi

Nee,

Dat bedoel ik niet. Als het regent wil ik droog staan. Daarom zet je een plu over de gehele keuken heen. De keuken zelf is 1,50 breed, dus 1,80 moet genoeg zijn om de plu er overheen te zetten.

Zo'n BBQ hoes is zinloos; je kan dan veel beter de klep dicht doen........
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

mavi

Citaat van: Mieke op juni 12, 2009, 11:31:11 AM
Op de plek van jouw besteklade zit bij ons de afwasteil. Die kan er uitgenomen worden dat vind ik dan weer super. Water aan mijn keuken daar heb ik geen behoefte aan. Ik sleep wel elke keer vers aan. ;)

Wij hebben onder de afwasteil nog een plank gemaakt. Onderweg gaan in de teil de bekers en glazen e.d. Eenmaal ter plaatse gaat de afwasteil onder de keuken op de grond of zo en kan ik de bekers, kopjes e.d. op het plankje kwijt. Kan ook nog een potje jam of zo bij.

Wij vonden ook de klepjes van Holtkamper niet handig en hebben ze omgedraaid, net als Didi. Wel gewoon twee deurtjes, zonder tussenscharniertjes, nieuw gemaakt. Gelijk magneetjes gebruikt i.p.v. klemmetjes.

Marion

Didi

Na een week of 5 met die keuken aan de wandel te zijn geweest heb ik toch weer hernieuwde inzichten gekregen, omdat ik die keuken echt verre van ideaal vind.....Het wordt weer een mooie creatieve winter!!
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos