Najaars weekend 2009.

Gestart door Alex, augustus 25, 2009, 10:10:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

marcel.s

Ja jammer we hadden er zin in maar helaas de open dag valt er precies in, week erna zou ook nog kunnen ??????? :J :J KK

muis

Richard

weekend erna wordt zeer zware storm verwacht....

fish

Citaat van: MR.ROADMASTER op september 08, 2009, 07:27:13 PM
weekend erna wordt zeer zware storm verwacht....

Ik hoorde net orkaan.

marcel.s

moet een de waard kunnen hebben  :#

panevino

Update :

Zoals ik al eerder meldde werd eraan gewerkt dat ik niet alleen, maar inclusief zoonlief zou komen... Daar was meneer het nog niet mee eens, maar gisteren kreeg ik ineens bijval.... Wat blijkt, mijn vrouw wil met mijn dochter naar een ballet-voorsteling, die door haar tante Joke geregiseeerd wordt ... Daar wil ze zoonlief niet bij hebben en die MOET nu dus ineens met mij mee!

Dat zal hem leren!  :H
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

:# wat wordt het anders? een tutu

panevino

Eerder een zwaar verstoorde balet-voorstelling  :O

Maar het lijkt er dus op dat ik en zoonlief komen klappen het Najaarsweekend.

muis

Citaat van: PaneVino op september 08, 2009, 11:15:50 PM

Leuk  :J

Ben wel benieuwd, komt misskuss ook? En wie komen er allemaal op de koffie of  bier of  W:

Richard

Citaat van: PaneVino op september 08, 2009, 11:15:50 PM

Als dat maar geen waterbalet voorstelling word :# :# :#

walter

Citaat van: walter op september 07, 2009, 08:32:15 PMmaar ik hou mezelf nog onder voorbehoud van komst helaas.

helaas kan ik er niet bij zijn :N, gisteren geopereerd aan mijn oog en ik moet de 25e in het ziekenhuis terugkomen en ik heb nu een compleet rijverbod gekregen, heel verrassend overigens.
Aangezien ik verplicht een bril draag en de sterkte tegen die tijd ver afwijkend is zal ik eerst een nieuwe bril moeten hebben voor ik achter het stuur mag kruipen, dus zal ik geduld moeten hebben tot het voorjaarsweekend van 2010.

groeten Walter

panevino

Sjonge, wat een verhaal (en een gedoe)!  Heel veel sterkte in ieder geval.

muis

Citaat van: walter op september 10, 2009, 11:34:42 PM
helaas kan ik er niet bij zijn :N, gisteren geopereerd aan mijn oog en ik moet de 25e in het ziekenhuis terugkomen en ik heb nu een compleet rijverbod gekregen, heel verrassend overigens.
Aangezien ik verplicht een bril draag en de sterkte tegen die tijd ver afwijkend is zal ik eerst een nieuwe bril moeten hebben voor ik achter het stuur mag kruipen, dus zal ik geduld moeten hebben tot het voorjaarsweekend van 2010.

groeten Walter
Jammer dat je er niet bij kunt zijn dit keer maar in het voorjaar gaan we weer :#

heel veel sterkte :J

walter

bedankt voor het begrip en de steun, maar ik loop er nu nu al vanaf december afgelopen jaar mee in het ziekenhuis te klieren dus ben blij dat het nu aan het eind is, nog een weekje of 6 en dan is alles weer als vanouds, op het werk na want dat moet ik nog gaan zoeken aangezien ik mijn baan hierdoor ben kwijtgeraakt :N

en voor het voorjaar ben ik zekers bij ;) :)