Najaars weekend 2009.

Gestart door Alex, augustus 25, 2009, 10:10:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Alex

Hahahahahaa patser.
Als ik direct s'morgens had kunnen komen was ik wel met de wagen gekomen.
Maar begrijp ik dat je de de waard hebt gekocht?
Mooi man kom hem zeker even bekijken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

hoe laat kom je , zet ik ff koffie  :#

misskuss

ik ga zo voor het eerst de AP opzetten, alleen hihi. Ik zit er ook aan te denken om het weekend de klapper toch een nachtje te proberen, misschien wel twee. Maar als leek zit ik toch met het probleem, als het regent wat dan. Ik ben redelijk behuist maar het drogen van een tent gaat niet lukken hier. Dus hoe los ik dat op? Als het hier niet thuis hoort, sorry maar iemand suggesties?

muis

Ik denk dat dat voor de meeste leden geldt,  voor ons ook. Allereerst heel hard duimen voor mooi weer en anders nog een keer open om goed te drogen. Wij kunnen de voortent wel in de achtertuin hangen, over de schutting.

Leuk als je ook komt :J :J :J

Richard

Er zijn handige manieren om een vw te drogen hier een paar tips:

A:)  Haal de tent van de klapper en leg hem thuis opzolder te drogen 
B:) Zet het was rek of was paal op en leg de tent er over te drogen  moch je in het bezit zijn van een partytent deze er over heen opbouwen kan ie in de regen ook langzaam drogen.
C:) Kijk of er ergens een tuiderskas is en vraag ff of je de vw in het weekend in de loods mag uitklappen...droogt zeer snel..
D:) Een loods van een transport bedrijf hebben vaak ook veel plaats over...
E:) voor de decadene onder ons  gewoon een nieuwe kopen :O

marcel.s

ff een voorstel, kan het weekend niet een weekend eerder?

hebben we meer kans op mooi weer, alex kan komen, wij kunnen komen, wie nog meer , oja marcel kan zijn vrouw mee nemen,+ kids?

wij hebben een open dag op die zaterdag, van de nieuwe werkgever van Petra.

ik hoop dat het mogenlijk is .

de camping zal er toch geen problemen mee hebben denk ik?

Richard

Citaat van: marcel.s op september 07, 2009, 05:24:35 PM
ff een voorstel, kan het weekend niet een weekend eerder?

hebben we meer kans op mooi weer, alex kan komen, wij kunnen komen, wie nog meer , oja marcel kan zijn vrouw mee nemen,+ kids?

wij hebben een open dag op die zaterdag, van de nieuwe werkgever van Petra.

ik hoop dat het mogenlijk is .

de camping zal er toch geen problemen mee hebben denk ik?

Wij kunnen dan niet....

marcel.s

muis

wordt lastig, Edward heeft er vrij voor gevraagd, weet niet of dat omgezet kan worden

walter

ik hou het ff in de gaten met wat de datum zal worden ik ga ervanuit dat die blijft, maar ik hou mezelf nog onder voorbehoud van komst helaas.

panevino

Het weekend ervoor kunnen wij zeker niet... Dat weekend zit proppie proppie vol met allerlei ... ehhh....  trouwerij, uit eten, theater, 4 kinder-verjaardagen, hockey en een stap-avondje van mij ega....

Ik begrijp nu nog steeds niet hoe dat allemaal goed moet komen, maar dat terzijde  ::)
// Marcellino Pane e Vino \\

marcel.s

maakt niet uit komt goed, wij kunnen dan gewoon niet, het voorjaars weekend zijn we er wel !
tenzij het op petra d'r verjaardag is, want die willen we nu wel thuis vieren  :#

maar dat weekend er voor gaan wij evengoed, en dan kunnen er misschien nog mensen komen in dat weekend  :)

Alex

Citaat van: marcel.s op september 07, 2009, 09:17:10 PM
maakt niet uit komt goed, wij kunnen dan gewoon niet, het voorjaars weekend zijn we er wel !
tenzij het op petra d'r verjaardag is, want die willen we nu wel thuis vieren  :#

maar dat weekend er voor gaan wij evengoed, en dan kunnen er misschien nog mensen komen in dat weekend  :)
Jij weet het weekend van het voorjaars weekend dus kun je nu al weten of dit op Petra haar verjaardag valt. :P

Dus eigenlijk krijgen we 2 na jaars weekenden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

1 met tent en 1 met vouwwagens, ik voel een afstand :#