(instructie) Alpen Kreuzer Duet en Parade v.a. 2000

Gestart door Alex, september 06, 2009, 01:45:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Beksie

Heeft iemand ook een instruktieboekje voor een duet royal uit 1996?

DikkieDick

Reactie om te kunnen downloaden. Dacht dat ik me een paar jaar geleden al eens had geregistreerd, maar ik werd niet meer gevonden. Wellicht te lang niet gekeken. ;-)

fam.terlouw

Citaat van: Alex op september 06, 2009, 01:45:57 PM
met dan aan misskuss en Marc

meeder heeft er een mooie pdf van gemaakt, daarvoor onze dank.

Annette en Arjan

Hallo,

Het is nu 27/08/2014 en heb net precies het instructieboekje gedownload. Waarvoor enorm bedankt! We gaan dit jaar voor het eerst een paar dagen weg met een vouwwagen (AK Duet). We gaan eerst maar niet te ver van huis. We zijn benieuwd hoe het ons zal bevallen!

Groet,

Arjan

Karlie

Bedankt voor deze instructie! Wij hebben sinds kort een AK parade gekocht en ik wil hem lekker gaan 'pimpen' deze lente :). Eerst proberen of het lukt het document te downloaden...

Karlie

Ik krijg alleen een kladblok-versie... Is het bestand inmiddels verwijderd, of doe ik iets fout?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

driessen

Bedankt voor de handleiding, maar pagina 4 en 5 ontbreekt, daarentegen zijn pagina 8 en 9 dubbel gescand.

De duet hebben wij 2 e hands gekocht, er zat geen handleiding bij, zodoende zijn wij blij met deze service.

driessen

Marcel en Quirina

Maarten_smits

Misschien heb je aan deze handleiding iets, is voor de Parade en Duet vanaf 2003. We hebben onlangs een AK Parade SL uit 2004 gekocht en gaan deze zomer voor het eerst met de vouwwagen op vakantie. Naar les2rivieres, mede gekozen door de goede reacties op dit forum.

excuus voor de slechte kwaliteit, anders kon ik hem niet uploaden. betere kwaliteit via dm.

mystyca

Erg benieuwt wat voor Alpen krautzer ik zal blijken te hebben , iemand enig idee waar op de wagen ik dat zou moeten kunnen vinden ?

muis

Soms op de zijkant van de wagen of een typeplaatje. Er is ook een Duitse website waar alle types opstaan. 
http://www.unser-camptourist.de/

Lutgerink

Ook nog een youtube filmpje over het opzetten van de Parade.

https:www.youtube.com/watch?v=67Zr6UxXWlA
Op vakantie in DE Parade :-)